آخرین اخبار
نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر با مسئولین ستاد عتبات عالیات استان بوشهر 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با مسئولین ستاد عتبات عالیات استان بوشهر سخنان خویش را با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها شروع کرد و افزود: روشنگری‌های حضرت زینب سلام الله علیها سبب شد حادثه عاشورا جهانی شود و  باعث شد فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برای همگان تبیین شود.

 

مهرانگیز در ادامه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت :اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند است و همانگونه که جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است شما نیز با وجود مشکلات به رسالت اصلی خویش که تبلیغ دین و گسترش فرهنگ دینی است عمل می کنید که اجر معنوی و اخروی به دنبال دارد و دستگاه قضایی در استان نیز تا جایی که امکان داشته باشد در این حوزه کمک خواهد کرد .

وی به موضوع اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به عموم مردم شریف استان بوشهر اشاره داشت و گفت : چنانچه عملکرد و اقدامات خوبی که در حوزه ستاد عتبات عالیات صورت گرفته به مردم تبیین و تشریح  شود تعداد زیادی از مردم  هستند که حاضرند در راه ائمه اطهار همه دارایی خویش را هزینه کنند و می توان با انعکاس نیازها و مشکلات این ستاد، زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود

 
شناسه خبر : 12527
تاریخ : 1402/8/30 11:58:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mgsWNT
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ستاد عتبات عالیات #دادگستری #نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.