گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست مشترک سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوشهر و مدیر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه خلیج فارس
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان جلسه ایی با جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوشهرو مسئول فرهنگی آن نهاد برگزارکرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان جلسه ایی با جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوشهرو مسئول فرهنگی آن نهاد برگزارکرد.

در این نشست همکاری مشترک تشکل های فرهنگی هنری بسیجی با معاونت جوانان استان،و همکاری مشترک در حوزه برنامه های جهدی در حوزه ازدواج و تهیه جهیزیه برای جوان و همچنین ارائه خدمات به مناطق محروم از مهم ترین مباحثی بودکه در این نشست مطرح شد.

، همچنین جلسه ای مدیر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه خلیج فارس با موضوعات همکاری مشترک در حوزه برنامه های جهادی در حوزه ازدواج و تهیه جهیزیه برای جوان و همچنین ارائه خدمات به مناطق محروم، برقراری یک تفاهم نامه همکاری نزدیک در حوزه های مشترک فی مابین در اسرع وقت (5/2/1402جلسه پیرو)

موضوعات مطروحه در جلسه با مدیر برنامه ریزی دانشگاه خلیج فارس،پیگیری مشترک در خصوص تامین و افزایش خوابگاه های دانشجویی وتولید محتواهای جدید و شاد و متنوع در شیوه برگزاری جشن های ازدواج دانشجویی موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر : 7451
تاریخ : 1402/2/9 08:58:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3dFXt8
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #مشترک #معاونت امور جوانان #اداره کل #ورزش و جوانان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.