گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست مشترک مجازی دبیران خانه های صمت استانها و مدیران شهرک های صنعتی کل کشور
نشست مشترک دبیران خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با مدیران شهرک‌های صنعتی کل کشوردر محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد. در این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید

در این نشست که به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، آقایان عزیز قربانی معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و آرمان خالقی قائم مقام دبیرکل خانه صمت ایران، خطاب به شرکت شهرک های استان ها و نیز خانه های صمت استانی موضوعات و راهکارهای توسعه همکاری‌های بیشتر هر دو سازمان را تشریح نموده و نسبت به اراده جدی طرفین جهت اثر بخشی این توافقات تاکید نمودند.

تبیین مفاد تفاهم نامه همکاری های مشترک و تاکید بر مواردی از آن مانند، راهکارهای تامین نقدینگی سرمایه در گردش، برگزاری تورهای نمایشگاهی و صنعتی و ایجاد پاویون شرکت های ایرانی در نمایشگاه های تخصصی خارجی، کمک به هم رسانی و راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و ارائه خدمات حقوقی و مرکز داوری خانه صمت ایران از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مطرح و در خصوص آن تبادل نظر شد.

شناسه خبر : 7219
تاریخ : 1402/1/30 13:51:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VZWzno
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نشست مشترک #دبیران خانه‌های صمت #تامین نقدینگی #سرمایه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.