گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢نشست کمیته‌های تخصصی پایتخت قرآنی کشور در بوشهر برگزار شد
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری نشست تخصصی کمتیه‌های تخصصی «بوشهر پایتخت قرآنی کشور» خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، جواد احمدی منفرد اظهار داشت: به منظور ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای سطح کیفی و کمی دستگاه‌های متولی و کمتیه‌های دهگانه تخصصی قرآنی استان در نشست مشترک خود بر لزوم هم افزایی بیشتر در این خصوص تاکید کردند.
در این نشست که حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی، فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیما، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه و همچنین فعالان قرآنی استان حضور داشتند، حجت‌الاسلام طاهری در سخنانی ضمن تشکر از مردم با بصیر میهن اسلامی و استان بوشهر به ویژه جامعه قرآنی جهت مشارکت در انتخابات 28 خرداد، راه رسیدن به قله‌های پیشرفت معنوی و قرآنی را همفکری و همکاری ادارات قرآنی استان عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ادامه داد: الحمدلله با هم افزایی و همفکری نهادهای قرآنی استان، بوشهر در سال 1400 عنوان پایتخت قرآنی کشور را کسب کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست که 1 تیر 1400 در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، گفت: کسب افتخار اولین مرحله است و جا دارد که همه مسئولین، به ویژه مسئولین کمیته‌های دهگانه اهتمام بیشتری جهت راه‌اندازی کارگروه‌های تحت نظارت خود داشته باشند و سریعاً برنامه پیشنهادی خود را به شورای مشورتی مستقر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.
گفتنی است، در ساختار بوشهر پایتخت قرآنی کشور در سال 1400 یک شورای مشورتی 15 نفره با ترکیب 10 نفر رئیس کمیته‌های دهگانه و 5 نفر از فعالان قرآنی زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی تشکیل شده است که بنا است برنامه قرآنی استان را در سال 1400 برنامه ریزی کنند.

شناسه خبر : 631
تاریخ : 1400/4/2 14:01:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fppKQw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.