آخرین اخبار
نظارت بر جایگاه‌های سوخت بوشهر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرد: طرح نظارت بر جایگاه‌های سوخت این استان، تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاه‌های منطقه بوشهر که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده تا پایان تعطیلات نوروزی در ۷۸ جایگاه عرضه سوخت و ۳۵ جایگاه سی ان جی ادامه خواهد داشت.

بنا به این گزارش، برنامه‌ریزی لازم برای تامین، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت در منطقه بوشهر انجام گرفته و تیم‌های نظارتی در ۵ ناحیه در حال بازدید از جایگاه‌های سوخت هستند.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، وضعیت تامین و توزیع بنزین در سفر‌های نوروزی را خوب ارزیابی کرده و اعلام داشته، کارکنان این شرکت آماده ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و مسافران نوروزی هستند.

همچنین تاکید شده است که استفاده از کارت سوخت شخصی هنگام سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت ضروری است و در صورت جا ماندن کارت سوخت در جایگاه، افراد می‌توانند برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir مراجعه کنند و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

شناسه خبر : 6563
تاریخ : 1402/1/10 08:28:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/D6goH3
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نظارت #جایگاه‌های سوخت #تعطیلات نوروزی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.