گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نظارت بر دفع پسماندهای پزشکی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط استان بوشهر است
معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نظارت بر دفع پسماندهای پزشکی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط استان بوشهر است

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر محمدمهدی خواجه‌ئیان در نشست کارگروه پسماند پزشکی اظهار داشت: دفع غیراصولی پسماندهای پزشکی هم برای محیط‌زیست و هم سلامت مردم خطرآفرین است.

وی گفت: تا کنونی برای دفع اصولی این پسماند گام‌های خوبی برداشته شده است با این حال تا وضعیت مطلوب راه‌های زیادی در پیش است.

دکتر خواجه‌ئیان با بیان اینکه پسماندهای پزشکی از فعالیت‌های درمانی تولید می‌شود گفت: پسماندهای پزشکی در مراکز درمانی یکسان بوده و هر کدام از آن‌ها ممکن است به عفونت‌هایی آلوده باشند و سلامت انسان‌ها را به خطر بیندازند.

معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: مطابق قوانین موجود، مدیریت اجرایی پسماندهای ویژه بر عهده تولیدکننده است.

این مسئول بهداشتی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع نظارت مستمر بر این موضوع، در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار دارد.

این نشست اولین کارگروه مدیریت پسماند پزشکی در سال جاری بود.

شناسه خبر : 9327
تاریخ : 1402/4/15 07:07:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uwlNoB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون بهداشت #دانشگاه #علوم پزشکی #پسماند #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.