آخرین اخبار
نفرات برتر مسابقات تکواندو نونهالان پسر در استان بوشهر معرفی شدند
رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات تکواندو قهرمانی استان پسران در رده سنی نونهالان معرفی شدند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی اظهار کرد: مسابقات کیوروگی (مبارزه) نونهالان پسر به مناسبت دهه مبارک فجر و روز شهرستان جم با حضور دوراهکی معاون ورزش حرفه ای اداره کل ورزش و‌جوانان استان ، سید محمد احمدپور فرماندار و خلیل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم و شرکت ۸۳ تکواندوکار از باشگاه‌های شهرستان‌ استان بوشهر به میزبانی هیات تکواندو شهرستان جم برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن نخست حسین زائر محمدی از (باشگاه حججی بوشهر) قهرمان شد و امیر علی محبی از (باشگاه کسرا بوشهر) مقام دوم و عارف نصاری از (باشگاه استارت جم) و آرسام کشاورز از (باشگاه ساعی بوشهر) به ترتیب سوم و سوم مشترک شدند و در وزن دوم نیز اهورا احمدی (باشگاه کسرا بوشهر)، ابولفضل صفاریان( استارت جم) به ترتیب اول و دوم شدند و امیر محمد نوبخت (باشگاه کانون) و حسن حیدری (باشگاه استارت جم) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی ادامه داد: در وزن سوم نیز محمد رجب پور (باشگاه گناوه) و مهراد ناصری (باشگاه استارت جم) به عنوان‌های نخست و دومی رسیدند و پویان امیری (باشگاه رزم) و امیر قاسم خلیلی از (باشگاه ستارگان) مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در وزن چهارم امیر علی نجفی و پوریا تازش از (باشگاه پردیس) به ترتیب عنوان‌های نخست و دومی کسب کردند و دانیال اله یاری (باشگاه استارت جم) و آریا خلیفه آوای (باشگاه رزم) رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن پنجم پارسا تابان (باشگاه ساعی بوشهر) و ابولفضل احمدی (باشگاه مادری) اول و دوم شدند و محمد رستمی (باشگاه گناوه) و محمد مظفری (باشگاه استارت جم) به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

وی اظهار کرد: در وزن ششم نیز پوریا نصاری(باشگاه استارت جم) و امیر پرند (باشگاه رزم) اول و دوم شدند و مهدی زیارت از (باشگاه حججی) به مقام سوم دست یافت.

سید مردانی عنوان کرد: در وزن هفتم ماهان مرادزاده (باشگاه استارت جم) و مهران حاجیانی (باشگاه کسرا) به ترتیب عنوان برتر را به خود اختصاص دادند و عباس علیزاده (باشگاه کسرا بوشهر) و وحید امامی (باشگاه پردیس) به سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در وزن نهم نیز عرشیا بازوبند (باشگاه پردیس) و  مهدی محمدی (باشگاه کسرا) اول و دوم شدند و محمد داراب پور (باشگاه حججی) و محسن گوهری (باشگاه کسرا) به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن دهم به عنوان وزن پایانی نیز امیر حسین پور و نیما ثابت قدم اول و دوم شدند و کسرا صفایی به عنوان سوم دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها محمد رجب پور (باشگاه گناوه) به عنوان فنی‌ترین بازیکن، اسماعیل پلنگی فنی‌ترین مربی و هادی عرب زاده به عنوان داور نمونه معرفی شدند.

سید مردانی در پایان خاطر نشان کرد: استارت جم، پردیس جم و کسرا بوشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

شناسه خبر : 14052
تاریخ : 1402/11/29 11:41:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gQ0KB5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تکواندو #مسابقات تکواندو نونهالان #مسابقات #قهرمانی #نونهالان #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.