گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نقش روابط عمومی‌ها در ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت غیر قابل انکار است
معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نقش روابط عمومی‌ها در ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت غیر قابل انکار است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در دیدار با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و تمام مسئولان بویژه مدیران حوزه اقتصادی باید برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزند.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد دولت افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است و به شناخت بیشتر مردم از نحوه عملکرد متولیان امور کمک می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: روابط عمومی پیشران توسعه استان است و در جهاد تبیین نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بسیار مهم است.

باستین تصریح کرد: حوزه اقتصادی استانداری در یکسال اخیر در رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی و اقتصادی و همچنین در راه‌اندازی واحدهای جدید و افزایش اشتغال اقدامات موثری انجام داده که اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی عملکرد، لازم است.

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت از ماموریت‌های مهم روابط عمومی است یادآور شد: ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت و انعکاس دستاوردهای حوزه‌‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و عمرانی و ... با کمک روابط عمومی‌ها محقق می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۷۴ واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان بوشهر با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر خبر داد و گفت: با برگزاری نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید و بازدیدهای متعدد از کارخانجات و شناخت مشکلات آنها، در یکسال گذشته، ۷۴ واحد احیا و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر فراهم شد.

 باستین بیان کرد: ایجاد امید در جامعه از اقدامات مهم روابط عمومی‌ها و رسانه‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر در این آیین با اهدای لوح تقدیر، از کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر تقدیر کرد.

شناسه خبر : 6516
تاریخ : 1402/1/8 17:11:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Lj48bV
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #روابط عمومی #ارتقا #معاون اقتصادی #استاندار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.