آخرین اخبار
نماينده مرودشت، ميرسليم را به مناظره دعوت كرد؛ مقابل شما می‌ایستم، حتی به قیمت آبرویم
جلال رشیدى کوچى، نماینده مرودشت در پاسخ به توئیت مصطفی میرسلیم که از واردات خودرو‌های کارکرده سواری انتقاد کرده بود نوشت: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود

جلال رشيدى كوچى، نماينده مرودشت در پاسخ به توئیت مصطفی میرسلیم نوشت: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.

و البته با تمام توان در برابر شما و امثال شما خواهم ایستاد حتی به قیمت از دست دادن آبرویم باشد.

گفتنی است که میرسلیم امروز در توئیتی در انتقاد از واردات خودروهای سواری کارکرده نوشته بود که در مقابل اراده نظام که با شعار سال و مواضع دقیق رییس جمهوری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید داخلی دیگر به دنبال تعبیر خواب آشفته واردات محصولات مستعمل خارجی نباید ماند. 

شناسه خبر : 6575
تاریخ : 1402/1/11 06:59:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yalqqW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مصطفی میرسلیم #جلال رشیدی کوچی #مناظره #واردات خودرو #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.