گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نمایش " خدای جهنم " به کارگردانی سیاوش جامع به سالن چهارسو می آید
این نمایش تازه‌ترین نمایش‌های تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه چهارم خرداد به طراحی و کارگردانی سیاوش جامع از هنرمندان فعال عرصه تئاتر در تالار چهارسوی این مجموعه روی صحنه می‌رود

نمایش " خدای جهنم " به کارگردانی سیاوش جامع به سالن چهارسو می آید

 

 

 

«خدای جهنم» عنوان یکی از تازه‌ترین نمایش‌های تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه چهارم خرداد به طراحی و کارگردانی سیاوش جامع از هنرمندان فعال عرصه تئاتر در تالار چهارسوی این مجموعه روی صحنه می‌رود.

 

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «زن و شوهری به نام های فرانک و اِما در روستای «ویسکانسین» مشغول دامداری هستند و زندگی آرام و بی حاشیه‌ای دارند. «هینس» دوست قدیمی فرانک که کارمند مراکز تحقیقات و آزمایشات هسته‌ای است، مهمان آنهاست. در همین حین مردی به نام «بولچ» که یک مامور است وارد خانه می‌شود. این ورود زندگی آرام فرانک و اما را به هم می‌زند.»

 

در این اثر نمایشی که گروه با ترجمه میلاد قطبی روی صحنه می برد، بهرام سروری نژاد، مهدی رحیمی سده، اعظم عرفانی و سیاوش جامع به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

 

 

شناسه خبر : 8219
تاریخ : 1402/3/3 12:07:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N4KOCN
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #تئاتر خدای جهنم #تئاتر شهر #سالن چهارسو #سیاوش جامع #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.