گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نمایشگاه دو روزه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه برگزار شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه بازدید کرد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به مناسبت هفته‌ی پژوهش و فناوری، نمایشگاه دو روزه‌ای را به‌منظور ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه برگزار کرد.

این نمایشگاه با مدیریت مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر و با همکاری مدیریت اطلاع‌رسانی و انتشارات دانشگاه، پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج‌فارس و کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه برگزار شد.

محصولات فناورانه تولید شده توسط شرکت‌های مستقر در مرکز رشد، فعالیتهای پژوهشی صورت گرفته و کتاب‌های جدید منتشر شده توسط اعضای هیئت علمی در یک سال گذشته، ازجمله دستاوردهای پژوهشی و فناوری بود که در این نمایشگاه رونمایی شد.

مسابقه ایده‌ها، بازی‌های فناورانه و برگزاری کافه گفت‌وگو از برنامه‌هایی دیگری بود که در این نمایشگاه به‌منظور شناسایی و پرورش ایده‌ها و آشنایی دانشجویان با فضای فناوری و کسب‌وکار صورت گرفت.

این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان، اعضای هیئت رئیسه، مدیران مراکز تحقیقاتی، رؤسای دانشکده‌ها و کارکنان دانشگاه قرار گرفت.

در این بازدید دکتر اکرم فرهادی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر مرادعلی فولادوند معاون آموزشی، دکتر حیدر عزیزنژاد معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر یحیی رضایی معاون غذا و دارو و دکتر محسن صحرانورد مشاور اجرایی رییس دانشگاه، دکتر حسن ملکی‌زاده را همراهی کردند.

 

لیست شرکت‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه:

ردیف نام شرکت حوزه فعالیت

1 شرکت ایمن اندیشان تن مهر جنوب جلیقه ارگونومی کاهنده فشار در حمل بار

2 واحد فناور نرسی نت اپلیکیشن خدمات پرستاری

3 شرکت ویستا پارس ویرا ماسک نانو و دستگاه تصفیه هوا

4 شرکت فناوری سبز شورآب لیانده محصولات آرایشی بهداشتی و غذایی غنی شده با جلبک فراسودمند اسپیرولینا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به آدرس ذیل مراجعه کرد.

Https://Rsah.Bpums.Ac.Ir/Fa/DynPages-9060.Htm

 

در حاشیه این نمایشگاه، در دو روز متوالی کافه گفتگو در فضای باز محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با موضوعات *موفقیت از نگاه فناوری* و *چگونه از صفر شروع کنیم* برگزار شد.

جلسه اول کافه گفت‌وگو، یکشنبه ۲۰ آذرماه با حضور دکتر منصور ضیائی مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و با موضوع موفقیت از نگاه فناوری برگزار شد.

کافه گفت‌وگوی روز دوم، دوشنبه ۲۱ آذرماه، با موضوع چگونه از صفر شروع کنیم توسط دکتر جاوید اسفندیاری مدیر مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس و مدیرعامل شرکت لیانده صورت گرفت.

شناسه خبر : 4529
تاریخ : 1401/9/22 12:42:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/F55qYO
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پژوهش #فناوری #دانشگاه علوم پزشکی #نشریه دریاکنار #نمایشگاه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.