آخرین اخبار
نمایشگاه های هنری نقش بسزایی در تشویق و ترغیب هنرجویان دارد
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم در آیین افتتاح نمایشگاه هنری آوای نقش گفت: برپایی نمایشگاه های هنری نقش بسزایی در تشویق و ترغیب هنرجویان دارد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، زهره محنایی ضمن قدردانی با ابراز خرسندی از فعالیت  بخش هنری، بویژه انجمن هنرهای تجسمی در شهرستان دیلم افزود: توجه روز افزون به حوزه فرهنگ وهنر موجب دلگرمی هنرمندان و مشوق آنها دراین راه است، که با برگزاری نمایشگاه بر خلاقیت و مسئولیت هنرمند در قبال جامعه تاثیر گذار خواهد بود.
وی در ادامه بیان داشت: بی شک برپایی نمایشگاه ها در توسعه و آشنایی بیشتر هنر تجسمی در بین جامعه نقش پر رنگی دارد و در ایجاد انگیزه و رقابت در بین علاقمندان به این رشته موثر می باشد.


محنایی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ وهنر از برپایی نمایشگاه های مختلف هنری و برگزاری  کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف هنری استقبال می نماید، اظهار داشت: این نمایشگاه  با ۴۵ اثر از آثار  ۲۱ هنرجوی انجمن هنرهای تجسمی دیلم در سبک چهره با سیاه قلم  دایر شده است که طبق سنوات همه ساله در پایان سال نمایشگاهی جهت تشویق و ترغیب هنرجویان و بالابردن سطح کیفی آموزشی در محل فرهنگسرای اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم برگزار می گردد.

 
یادآور می شود: علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه هنری آوای نقش می توانند از تاریخ ۲ الی ۵ اسفندماه ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه غدیر واقع در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرستان دیلم حضور پیدا نمایند و از نمایشگاه دیدن کنند.

شناسه خبر : 5881
تاریخ : 1401/12/2 12:28:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zl3VUA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شهرستان دیلم #نمایشگاه #اداره فرهنگ وارشاد اسلامی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.