گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نمایشگاه پاییزه در بوشهر گشایش یافت
نمایشگاه پاییزه با رویکرد عرضه مستقیم کالا از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه با ۱۵۰ غرفه تا ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

حسین نامور افزود: نمایشگاه پاییزه با هدف دسترسی آسان مردم با قیمت مناسب به کالاهای مورد نیاز خود بویژه برای تامین نیازمندی های سال تحصیلی جدید برپا شده است.

وی ادامه داد: با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار ۱۵ غرفه نمایشگاه به این افراد اختصاص داده شده تا بتوانند از این فرصت برای عرضه مستقیم تولیدات خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر برای سال جاری برپایی ۲۹ نمایشگاه تخصصی هدف گذاری کرده است که از این شمار تاکنون ۲ نمایشگاه آن گشایش یافته و مابقی آن در نیمه دوم امسال برپا می‌شوند.

شناسه خبر : 17048
تاریخ : 1403/6/23 14:46:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LYlSMV
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #نمایشگاه پاییز #، کیف و کفش و پوشاک

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.