آخرین اخبار
نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر: دستگاه قضا به دور از هر حاشیه و جنجال در حال مبارزه با فساد است
آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: دستگاه قضا در مبارزه با فساد، به دور از حاشیه و جنجال در حال اقدام است که امیدواریم این روند با گستره‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر ادامه داشته باشد.

آیت الله غلام‌علی صفایی بوشهری با حضور در غرفه خبرگزاری میزان، با اشاره به مصاحبه روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه درباره شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: یکی از مهمترین ابعاد نظام حکمرانی اسلامی، مبارزه با فساد است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر با فساد مبارزه نشود، خودبه‌خود زمینه بروز فساد‌های بیشتر را فراهم می‌کند. عزم جدی قوه قضاییه در مقابله با فساد، قابل تقدیر است.

وی افزود: دستگاه قضا در مبارزه با فساد، به دور از حاشیه و جنجال در حال اقدام است که امیدواریم این روند با گستره‌ای عمیق‌تر و گسترده‌تر ادامه داشته باشد.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: مبارزه دستگاه قضا با فساد موجب خوشحالی و دلگرمی مردم شده است و با ادامه این رویه، زمینه رضایتمندی و امیدواری بیشترشان را فراهم می‌کند.

شناسه خبر : 14102
تاریخ : 1402/12/1 13:27:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/svk9Wo
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نماینده ولی‌ فقیه #دستگاه قضا #مبارزه با فساد #آیت‌الله صفایی بوشهری #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.