آخرین اخبار
نمره قبولی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، درمراسم ضیافت افطاری شب گذشته (سه‌شنبه 15 فروردین) باحضور مدیران پالایشگاهی و ستادی این مجموعه گفت: خدای بزرگ را سپاس میگوییم که بار دیگر در سال جدید و در این ماه مبارک رمضان توفیق خدمت نصیب‌مان شده تا بتوانیم با اقدامات شایسته در مسیر عزت و شکوفایی کشور عزیزمان گام برداریم.

احمد باهوش، در نشست صمیمانه و ضیافت افطار شامگاه گذشته ( سه‌شنبه 15 فروردین) با حضور مدیران پالایشگاه‌‌های سیزده گانه و ستادی به میزبانی پالایشگاه اول پارس جنوبی بیان کرد: همه فعالیت های کارکنان پرتلاش این مجموعه که به صورت شبانه روزی است برای رضای خداوند و با هدف خدمت به کشور و رونق اقتصادی کشور بوده و این مجموعه پرافتخار توانستند با ثبت نمره قبولی سال 1401 را سپری کنند.

وی ادامه داد: در سال 1401 با برداشت حداکثری گاز و با رشد 3 درصدی نسبت به سال گذشته‌ى آن و سهم 75 درصدی در تامین سبد انرژی کشور، مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی را در صنعت نفت شاخص و متمایز کرده است.

باهوش در ادامه با اشاره به حضور و فعالیت گسترده جوانان نوآور و کارآمد در بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: رسیدن به قله‌های خوداتکایی، باور و دانش بومی در این مجموعه راهبردی کشور با دستان پرتوان شما مدیران شایسته و جوانان با انگیزه محقق شده و دستاوردهای گوناگون در تولیدات، ساخت قطعات و تجهیزات پالایشگاهی و ... مجتمع گاز پارس جنوبی را به یک نمونه جذاب در صنعت نفت و گاز کشور تبدیل کرده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سالی که گذشت این مجموعه با افزایش سطح تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و ساخت بار اول تولید در این بخش‌ها را افزایش و فرصت‌های شغلی در این مراکز مهم چند برابر شد و این یک نمونه بسیار ارزشمند برای اشتغال‌زایی در کشور استرسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

شناسه خبر : 6721
تاریخ : 1402/1/16 08:14:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LEK4qg
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نمره قبولی #مجتمع گاز پارس جنوبی #احمد باهوش #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.