آخرین اخبار
نوآوری و خلاقیت سرلوحه اقدامات شاخص در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی
آیین تودیع و معارفه سرپرست روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران ستادی و پالایشگاهی و کارکنان روابط عمومی برگزار شد

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این آیین که صبح شنبه ( هفتم آبان‌ماه ) برگزار شد، ضمن نکوداشت خدمات و قدردانی از تلاش‌های ارزنده حسن نوروزی، مدیر روابط عمومی سابق مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه روابط عمومی مجتمع، ابوالحسن بی‌باک، سرپرست جدید روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، به ارائه برنامه‌های خود برای پیشبرد اهداف متعالی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات حسن نوروزی، در دوران تصدی سمت مدیر روابط عمومی این شرکت، طی سخنانی به بیان جایگاه مهم و رفیع روابط عمومی در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت.


نوآوری و خلاقیت سرلوحه‌ی کارها در روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود

سرپرست روبط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و ستودنی "حسن نوروزی" در دوران چندین ساله خدمت صادقانه خود در مدیریت روابط عمومی مجتمع بیان کرد: روابط عمومی مجتمع در سایه تعامل، همکاری و همدلی، کارگروهی و خرد جمعی، با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود می‌تواند در مسیر توسعه و تعالی مجتمع گاز پارس جنوبی نقش‌آفرین باشد.

ابوالحسن بی‌باک در ادامه تصریح کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در دوران خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توفیق حضور و فعالیت در جمع متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی نصیبم شده و امید دارم با حمایت ‌و رهنمودهای مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی، ستادی و کارکنان بتوانیم در حوزه روابط عمومی اقدامات و دستاوردهای شایسته‌ای را رقم بزنیم.

وی در ادامه فعالیت در حوزه روابط عمومی را به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم و عنوان داشت: تعامل و گسترش سطح روابط سازنده با سازمان‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی در راس امور قرار خواهیم داد و همواره تلاش خواهیم کرد واحد روابط عمومی بعنوان رخ و چهره شاداب مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر پویایی و نوآوری گام بردارد.

بی باک در ادامه به افزایش سطح اقدامات و کارهای شاخص در شهرک‌های مسکونی و استراحتگاه‌های مجتمع اشاره نمود و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارها و اقدامات مهم حوزه روابط عمومی، گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی بین خانواده های محترم کارکنان در شهرک مسکونی و استراحتگاه‌های کارکنان می باشد و در این مسیر با تمام توان حرکت می‌کنیم.

سرپرست روبط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای مهم و شاخص مجتمع معظم گاز پارش جنوبی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نحو فراگیری اطلاع‌رسانی و معرفی کنیم تا فعالیت‌های مهمی که در این مجتمع بزرگ گازی کشور در حال انجام است سبب تقویت جایگاه کشور، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران شود.

بی باک عنوان داشت: طراحی و تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در چارچوب سندی کامل جامع و کارآمد در دستور کار قرار می‌گیرد که در این مسیر رویکردها و برنامه‌های نوین روابط عمومی در حوزه‌های مختلف رسانه و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات، امور نمایشگاهی و سمعی و بصری متناسب با راهبردها و ماموریت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده‌سازی خواهد شد.

بی باک اظهار امیدواری کرد که با به‌کارگیری روش‌ها و رویکردهای نوین در این بخش، همکاری میان واحدهای مختلف در درون سازمان و همچنین ارتباط موثر مجتمع گاز پارس جنوبی با نهادهای برون‌سازمانی به نحو مطلوبی بهبود یابد و تقویت شود.

شناسه خبر : 3877
تاریخ : 1401/8/8 07:32:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N2yrun
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #احمدباهوش #سرپرست جدید روابط عمومی #ابوالحسن بی باک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.