گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نگاهی کوتاه به آثار علی بیگی پور نویسنده و کارگردان جوان ایرانی
معرفی آثار هنری و هنرمندان ایرانی

نگاهی کوتاه به آثار علی بیگی پور نویسنده و کارگردان جوان ایرانی 

 

 

 

به گزارش دریاکنار؛ نگاهی کوتاه خواهیم داشت به آثار نویسنده و کارگردان جوان کوهدشتی علی بیگی پور استعداد ناب هنری که در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. 

 

علی بیگی به سال ۱۳۶۷ در شهرستان کوهدشت بدنیا آمده است. وی نویسنده مجموعه داستان کوتاه " ویرانگر " که شامل سه داستان می باشد و همچنین نویسنده فیلمنامه های با عنوان ( بچه های جنگل ) در ژانر انیمیشن و ( درمسیر کوتاه ) می باشد بیگی همچنین در پروژه فیلم ( بیراهه ) نیز حضور شایان، فعال و هنری داشته است.

 

- نگاهی به مجموعه داستان ویرانگر 

 

 

((داستان اول به اسم نقشه های شیطانی، این داستان در مورد یک کشوری هستش که مسئولین بی لیاقتی دارد و فقط به فکر خودشان هستند))

 

((داستان دوم به اسم ویرانگر هستش ، روایتگر یک خانواده روستایی که گرفتار سیل عظیم می شوند ))

 

((داستان سوم به اسم حاج ابراهیم ، این داستان روایتگر مسجدی هستش که مردم آن محله به شدت از آمدن آخوند به مسجد جلوگیری می کنند ))

شناسه خبر : 13426
تاریخ : 1402/10/24 13:45:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Vm8YJY
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #معرفی هنرمند #علی بیگی پور نویسنده #مجموعه داستان ویرانگر بیگی پور #دریاکنار

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حمزه زارع پور
    9 ماه قبل

    با سلام و احترام قطعاً جناب آقای علی بیگی پور از جوانان هنرمند با آتیه و سخت کوشی هستند که میتوانند در این مقوله موفق باشند. آرزوی موفقیت برای این جوان آتیه دار دیار کوهدشت

  • علی ادینه وند
    9 ماه قبل

    باعث افتخاره که جوان جویای نامی از دیار من کوهدشت به عنوان نویسنده مطرح شده .انشالله شاهد آثار بیشتری از هُموِلاتی عزیزم آقای بگی پور باشیم