گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نیازمند حضور فعال و قدرتمند در عرصه دریایی به صورت نیروی انسانی کارآمد هستیم
استفاده از ظرفیت دریا در همه اقتصادهای بزرگ جهان مورد توجه است

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیازمند حضور فعال و قدرتمند در عرصه دریایی به صورت نیروی انسانی کارآمد هستیم

 

 

 

امیر شهرام ایرانی در نشست مدیریت شهرستان که با حضور فرمانداران در محل وزارت کشور برگزار شد به تشریح ظرفیت‌های اقتصاد دریا در استان‌های ساحلی کشور پرداخت و افزود: استفاده از ظرفیت دریا در همه اقتصادهای بزرگ جهان مورد توجه است و باید از این فرصت برای رشد و پیشرفت اقتصادی کشور بهره بهینه داشته باشیم.

 

موضوع تقویت نیروی انسانی در حوزه صنایع و فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد دریا دیگر محور مورد اشاره امیر ایرانی بود که گفت: بایستی با هماهنگی همه ظرفیت‌ها، آموزش‌های تخصصی و کارگاهی جوانان در حوزه دریا به صورت جدی دنبال شود و بتوانیم نیروی انسانی متخصص و کارآمد در این زمینه داشته باشیم.

 

وی با بیان این‌که «عمده صادرات و واردات در اقتصاد امروز از طریق مبادی دریایی صورت می گیرد»، افزود: نیازمند حضور فعال و قدرتمند در عرصه دریایی چه به صورت نیروی انسانی کارآمد و چه به صورت امکانات و تجهیزات هستیم.

 

 

 

شناسه خبر : 5830
تاریخ : 1401/11/28 11:24:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/W2baAu
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرمانده نیروی دریایی ارتش #شهرام ایرانی #سرلشگر ایرانی #اقتصاد دریایی #تجارت جهانی #امنیت دریایی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.