آخرین اخبار
نیروهای دریایی سپاه و ارتش قدرت ایران اسلامی را در خلیج فارس تثبیت کرده اند
وزیر کشور گفت: امروز نیروهای دریایی سپاه و ارتش قدرت ایران اسلامی را در خلیج فارس بیش از هر زمان دیگری تثبیت کرده اند

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه درهمایش سی و ششمین سالروز بزرگداشت شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: این روزها وضعیت دشمن در خلیج فارس را شاهدیم که هر کاری کرده به طور متقابل ایران اسلامی به صورت مقتدرانه پاسخ داده است.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز به قدرت بازدارندگی رسیده و دشمن به خوبی درک کرده است در صورت انجام هرگونه تجاوز باید آماده پس دادن تاوان آن باشد.

وزیر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش گفت : این شهیدان والامقام از خود رهیده بودند و آنچه که در خلیج فارس انجام دادند شبیه معجزه بود.

وحیدی افزود: این شهیدان رشید اسلام با یک شناور کوچک چند متری به مصاف ناو چند هزار تنی و بالگردهای مجهز رفتند و حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

وی بیان کرد: دشمن خبیث، متجاوز و ظالم احساس می‌کرد قادر به انجام هر کاری است اما شهید مهدوی و همرزمانش این محاسبات آنان را باطل کردند.

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد : شکفته شدن این استعدادها و رو در رویی این قدرتمندی‌ها با دشمن غدار نه تنها برگرفته از معنویت و شجاعت است بلکه  این ایمان و اعتقاد با ظرفیت‌های علمی درآمیخته و امروز یک قدرت شکست ناپذیر از جمهوری اسلامی ارائه کرده است.

وحیدی تصریح کرد: این شهیدان گام به گام این ظرفیت را در بدنه و پیکره جامعه منتقل می کنند و جامعه ما قوی و پایدار است و آنان نادان عالمند که فکر می کنند می توانند شهید مهدوی را از ما بگیرند.

وی تاکید کرد: دشمن تصویر می کند می تواند اسوه‌‎های ایمان، شجاعت و افتخار را از جوانان امروز بگیرد و الگوهای فاسد و بی هدف که از زندگی جز لذت جویی کوتاه مدت نمی‌خواهند را با الگوهای شایسته جایگزین کند.

وزیر کشور ادامه داد: دشمن در تصور واهی خود فکر می کند با تغییر الگو و سبک زندگی می‌تواند جامعه ما را به افول بکشاند اما جامعه قدرتمند ما هیچ راه و اجازه ای برای نفود نخواهد داد.

وی افزود: در جنگ ترکیبی تغییر الگوها دنبال شد ولی مردم بیدار ما هیچگاه به این رویکرد شوم تن ندادند.

 وحیدی عنوان کرد: الگوهای برجسته و خانواده شهدا که پرچمداران افتخار هستند مگر می گذارند بدلیجات جای جواهرات اصلی را بگیرند.  این رمز حیات و برکت انقلاب است.

شناسه خبر : 11512
تاریخ : 1402/7/14 07:12:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gqLtuk
نویسنده خبر :
X

🔶زینب عوض پور
🔹 خبرنگار
🔹 دانشجو مهندسی کامپیوتر

 
برچسب ها #وزیر کشور #نیروهای دریایی سپاه #ارتش #خلیج فارس #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.