گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نیروی انتظامی آماده هرگونه تعامل در اجرای برنامه‌های حوزه سلامت است
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت با اشاره به اهمیت دو مقوله سلامت و امنیت در جامعه گفت: سلامت و امنیت به‌عنوان دو رکن اساسی هر جامعه همواره در کنار هم و حائز اهمیت اساسی بوده‌اند.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: وجه مشترک خدمات تلاشگران عرصه‌های امنیت و بهداشت و درمان، تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و مدافعان سلامت در راستای حفظ و تأمین دو رکن اساسی زندگی اجتماعی است که هردو از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی خدمات و جان‌فشانی‌های مدافعان سلامت در مقاطع مختلف ازجمله در عرصه مقابله با کرونا را ستودنی و فراموش‌نشدنی دانست و به روان پاک شهدای مدافع سلامت درود فرستاد.
وی همچنین از آمادگی نیروی انتظامی جهت هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های حوزه سلامت خبر داد.
امنیت اجتماعی تأثیر مستقیم بر سلامت آحاد جامعه دارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه گفت: حتی در صورت وجود همه مؤلفه‌های سلامت، اگر امنیت اجتماعی در جامعه وجود نداشته باشد سلامت جامعه به‌صورت کامل تأمین نخواهد شد و امنیت اجتماعی تأثیری مستقیم بر سلامت افراد جامعه دارد.
مهندس پرویز احمدی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از خدمات بی‌بدیل فداکاران عرصه امنیت افزود: مجموعه بهداشت و درمان همواره از تعامل سازنده فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی بهره‌مند بوده که عرصه مدیریت و مقابله با کرونا به‌ویژه در بخش‌هایی نظیر کنترل ورود و خروج شهرستان، ضدعفونی معابر عمومی و بازدیدهای بهداشتی از صنوف با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی از مهم‌ترین جلوه‌های این همکاری‌ها بوده است.
گفتنی است در این دیدار از خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی با اهدای لوح سپاس توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان تجلیل شد.

شناسه خبر : 3667
تاریخ : 1401/7/20 13:58:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/D5lxRX
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نیروی انتظامی #جامعه #حائز اهمیت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.