گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نیروی انسانی خلاق و نوآور بزرگترین دارائی مجتمع گاز پارس جنوبی
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دیدار با مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نیروی انسانی بزرگترین دارایی این مجموعه بزرگ است و اصلی‌ترین عامل راهبردی در جهت تحقق اقدامات و دستاوردهای شاخص مجتمع گاز پارس جنوبی می‌‌باشد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اله بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجموعه بزرگ پارس جنوبی، نمادی از دستاورد شاخص انقلاب اسلامی است و بدون تردید بخش مهمی از تاریخ باشکوه صنعت ایران در سال های اخیر می‌باشد.

بداشتی در ادامه به نقش ارزشمند کارکنان بسیجی در بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: کارکنان توانمند، خلاق و کارآمد بسیجی در واحدهای مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار ارزشمندی در چرخش و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می کنند و همواره در کارها و عملیات‌های بسیار مهم تسهیل دهنده هستند.

وی اقتدار و شکوه پارس جنوبی را از برکات و نعمت‌های ارزشمند خدواند بزرگ به کشور ایران اسلامی دانست و عنوان داشت: از داشته‌هایمان که همان سرمایه بسیار ارزشمند نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی است باید مراقبت و پاسداری نماییم و در جهت توانمندسازی و آموزش نیروهای کارآمد، برنامه‌ریزی جامع و کلیدی را پیاده‌سازی نماییم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این نشست تصریح کرد: در این روزهای سرد سال که مردم عزیز کشورمان نیاز بسیار حیاتی به نعمت خدادادی گاز دارند، شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجموعه بزرگ گاز پارس جنوبی در سایه همدلی و کار جهادی همانند روزهای سخت جنگ تحمیلی در خط مقدم و سنگر جهاد اقتصادی هستید و با مجاهدت و ایثار خود گرمابخش منازل مردم هستید و من همواره بر دستان شما عزیزان بوسه می‌زنم.

اله بداشتی در ادامه گفت: بسیج یکی از ارکان اصلی اقتدار دفاعی کشور است، اخلاص، تک بعدی نبودن و میدان دار بودن، دل در گرو نظام و انقلاب داشتن، از شاخصه‌های کارکنان بسیجی می‌باشد و اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از مدیران و کارکنان بسیجی به فضل الهی از این روزهای سرد و سخت سال با موفقیت عبور خواهند کرد، ان‌شاءالله.

در این نشست احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از روند تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی در مجتمع را ارائه نمود.

شناسه خبر : 5276
تاریخ : 1401/10/26 13:40:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dpFWxM
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #احمدباهوش #مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.