گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نیمه اول امسال دوره موفق مدیریت حوزه ورزش در آذربایجان‌غربی‌ بود
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌ریزی های خوب صورت گرفته در نیمه نخست امسال برای میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی گفت: نیمه اول امسال دوره موفق مدیریت حوزه ورزش در استان بود.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی : رضا ابراهیمی جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش استان آذربایجان‌غربی‌ که در آستانه هفته تربیت بدنی برگزار شد، افزود: امیدواریم همین روند نیز در نیمه دوم امسال و سال های آتی تکرار شود تا شاهد شور و نشاط جوانان در سالن های ورزشی باشیم.

 

وی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: نیاز است برنامه‌ها و همایش‌های این هفته به‌طور پررنگی توسط رسانه‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد و اداره کل ورزش و جوانان نیز در راستای نمایش و اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی کند.

 

وی اضافه کرد: حوزه ورزش و جوانان مورد توجه مقام عالی استان است تا با اجرایی برنامه شاهد شور و نشاط اجتماعی باشیم ضمن اینکه نگاه به مناطق کم برخوردار نیز مورد نظر جدی است و در این خصوص در سفرهای شهرستانی و جلسات مختلف، همواره مصوبات حوزه ورزش و زیرساخت‌های آن تصویب می شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد:زیرساخت های خوبی نیز در حوزه ورزش استان ایجاد شده که می‌تواند زیربنایی برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی باشد.

 

ابراهیمی گفت: در حوزه هفته تربیت بدنی و ورزش ، همه دستگاه‌ها در این هفته برنامه‌های مختلفی برای کارکنان و جامعه هدف خود با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا کنند و پیشنهاد می‌کنیم که در طول این هفته بخشی از فضاها و اماکن ورزشی همه دستگاه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قراربگیرد.

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این جلسه با قدردانی از حمایت‌ها و توجه ویژه استاندار ورزش‌دوست استان به حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: شاهد افزایش بیش از ۱۰ برابری اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش و جوانان طی ۲ سال گذشته در استان بودیم که حاصل این نگاه ویژه است.

 

خبرنگار دریاکنار: المیرا بانگ زارع 

شناسه خبر : 11790
تاریخ : 1402/7/26 04:21:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mFX4Vr
نویسنده خبر :
X

🔶 المیرا بانگ زارع 

🔷️خبرنگار 

🔷️روزنامه نگار 

🔷️شاعر

🔷️نویسنده

🔷️گوینده

(دارنده ۳مدرک گویندگی از صداو سیمای ارومیه)

🔷️ عضو صندوق هنر وزارت ارشاد

🔷️کارشناس روانشناسی عمومی 

🔷️نویسنده و شاعرِ کتابهای :

🟢 ایده آل هایت را خلق کُن 

🟢در میان دستهایت

🔷️کسب لوح تقدیر از جشنواره ذهن زرین سال ۱۴۰۰

🔷️کسب مقام دوم در زمینه شعر

و دریافت لوح و تندیس از جشنواره ذهن زرین سال ۱۴۰۱ 

🔷️کسب عنوان: برترین فعال فرهنگی و هنری_دریافت لوح از طرف جشنواره ذهن زرین 

🔷️کسب مقام چهارم در جشنواره بزرگداشت رزمندگان ارتش : دریافت گواهی 

🔷️نویسنده و خبرنگار فعال و مُنتَخَب :  

نشریه دریاکنار 

🔷️عضو رسمی: انجمن ادبی اهل قلم اصفهان 

🔷️عضو: کارگاه شعر سپید ارومیه 

🔷️عضو رسمی: بنیاد جهانی سخن گستران انجمن سبز منش 

✅️ثبت آثار در کتابخانه های: بوکبال_گیسوم_کتابینو_

روزنامه جمهور _ روزنامه اعتلای ایران _

مجله خانواده سبز_اپلیکیشن بله_

برچسب ها #مسابقات ورزشی بین المللی _ #شورای ورزش_ #تربیت بدنی _ #اداره کل ورزش و جوانان _ #قهرمانی _ #آذربایجان غربی_ #ارومیه

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.