آخرین اخبار
هتل دریاکنار آستانه اشرفیه
هتل دریاکنار آستانه اشرفیه در روستای دهنه سر سپیدرود قرار دارد و یکی از هتل‌های نزدیک به دریا و ساحل در بین هتل‌های آستانه اشرفیه به‌شمار می‌رود. هتل 3 ستاره دریاکنار آستانه اشرفیه در سال 1392 با تعداد 18 اتاق در ساختمانی 4 طبقه تاسیس و در سال 1397 بازسازی شد.

این هتل یکی از زیباترین هتل‌های استان گیلان محسوب می‌شود؛ هم به علت نزدیکی به دریای خزر، که در هر ساعتی می‌توانید در ساحل قدم بزنید و چشم‌انداز دریا را از اکثر اتاق‌های هتل دریاکنار آستانه اشرفیه داشته باشید، و هم فضای سبز و محوطه هتل که امکان قدم زدن در هوای مطبوع آستانه اشرفیه و در فضایی آرامش‌بخش را برای شما فراهم کرده است. در رستوران هتل دریاکنار می‌توانید غذاهای ایرانی و دریایی را سفارش بدهید و برای صرف یک نوشیدنی سرد یا گرم به کافی‌شاپ سر بزنید.
در 500 متری هتل دریاکنار آستانه اشرفیه می‌توانید رستوران دیگری را به‌جز رستوران هتل امتحان کنید. با 30 کیلومتر رانندگی هم به شهر لاهیجان می‌رسید و می‌توانید از این شهر هم بازدید و خرید کنید.

شناسه خبر : 8538
تاریخ : 1402/3/15 12:10:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PX387O
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دریاکنار #هتل #آستانه اشرفیه #سپیدرود

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.