آخرین اخبار
هدفگذاری بانک توسعه تعاون برای پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان بوشهر
🔻سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر با بیان هدف گذاری 6 هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات در سال 1401 توسط این بانک ، ازاعطای 3210 میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی تا پایان مهرماه سالجاری در استان بوشهر خبرداد .

🔻علمدار شایان زاده سرپرست بانک توسعه تعاون در گفت وگو با رسانه ها با بیان مطلب فوق افزود : از مهمترین قواعد در فعالیت های بانکی، مدیریت صحیح منابع و مصارف است که تمامی فعالیت ها و سرویس های بانکداری متکی به رعایت مدیریت این جریان های مالی هستند.

🔻سرپرست بانک توسعه تعاون استان بوشهر با اشاره به هدف گذاری پرداخت 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۱گفت:لازمه تحقق این هدف مهم ، تجهیز منابع به میزان کافی است تا در انجام تکالیف دولتی، تسهیلات نهادهای حمایتی و رعایت الزامات بانک مرکزی خللی وارد نشود .

🔻شایان زاده با بیان اهمیت خدمات ارزی برای جذب بسیاری از واحدهای تولیدی فعال و شرکت ها و فعالان بخش بازرگانی در استان بوشهراضافه کرد: برنامه هایی در راستای توسعه خدمات و فعالیت های ارزی در بانک توسعه تعاون اجرایی شده و مشتریانی که نیازهای ارزی دارند، با اطمینان بیشتری جذب این بانک دولتی شده و می توانند نسبت به دریافت خدمات ارزی در شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون استان بوشهر اقدام کنند.


🔻وی خاطرنشان کرد: در سیاست های اعتباری واعطای ابزارلازم به روسای شعب تلاش شده تا جاذبه های کافی برای جذب مشتریان و تجهیز منابع مالی جدید برای بانک فراهم شود.

🔻سرپرست شعب استان تصریح کرد: درحال حاضر بانک توسعه تعاون عهده دار عاملیت قراردادها و تفاهم هایی با دستگاه های اجرایی است که از این طریق کارآفرینان فعال در بخش صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و کسب و کارهای خرد مورد حمایت بانک توسعه تعاون هستند ، همچنین در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز حمایت های عملی از تمام کارآفرینان در مناطق کم برخوردار استان انجام شده است.

🔻سرپرست بانک توسعه تعاون در پایان اظهارکرد: روش های تامین مالی از جمله صدور اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی نیز برای کارآفرینان و تولید کنندگان در شعب سراسراستان بوشهر انجام می شود.

شناسه خبر : 3955
تاریخ : 1401/8/15 12:41:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pJ1TrH
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #هدفگذاری #بانک #توسعه تعاون #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.