گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
هر دم از این باغ بری می رسد؛ ⭕️در اقدامی تعجب برانگیز داروخانه شبانه روزی مبعث (تامین اجتماعی) دیگر شبانه روزی خدمات نمی دهد!!
🔶یکی از مواردی که همواره بایستی در دستور کار مسئولین و نهادهای خدمت رسان قرار گیرد، ارائه خدمات در بالاترین سطح ممکنه و ایجاد رضایت مندی حداکثری می باشد.

🔶علی الرغم مشکلات متعددی که در حوزه خدمت رسانی نسبت به بیمه شدگان تامین اجتماعی وجود دارد، مهمترین عاملی که به تازگی نارضایتی بیمه شدگان را در حوزه ارائه خدمات درمانی فراهم نموده است، تقلیل خدمات رسانی تنها داروخانه کلینیک مبعث (وابسته به تامین اجتماعی) از شبانه روزی به 7:30 تا 21 می باشد.

🔶این مهم مطمئنا تبعاتی جبران ناپذیر برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در حوزه درمان را فراهم می آورد، چرا که بروز بیماری در افراد، زمان معین و مشخصی نداشته و تامین اجتماعی بایستی به تناسب تعهدات خود نسبت به بیمه شدگان تحت پوشش پاسخگو باشد.

🔶اینکه داروخانه مبعث از ساعت 7:30 صبح تا 21 به افراد تحت پوشش خدمات ارائه دهد و تا صبح فردای آن روز فعال نباشد و مردم مجبور باشند به داروخانه شبانه روزی دیگر مراجعه نمایند و با هزینه آزاد اقدام به تامین داروهای خود نمایند مغایر با تعهدات سازمان تامین اجتماعی می باشد و افراد بنا به بهره مندی از خدمات آن مجموعه پرداخت هزینه می نمایند و نمی شود زیر مجموعه های خدمات رسان بنا به سلائق خاص کاهش خدمات رسانی را در دستور کار قرار دهند.

🔶لذا از مسئولین محترم آن مجموعه در استان بوشهر درخواست می گردد اهم فعالیت های خود را در راستای خدمات رسانی مطلوب معطوف نمایند نه کاهش خدمت رسانی ...

شناسه خبر : 8478
تاریخ : 1402/3/13 08:03:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gQlboH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #داروخانه #شبانه روزی #تامین اجتماعی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.