آخرین اخبار
هشدار پلیس فتا برای خریداران کالا از فضای مجازی
رسول جلیلیان رییس پلیس فتای استان البرز گفت :کاربران خرید‌های خود را به صورت پرداخت در محل سفارش و از پرداخت بیعانه خودداری کنند و در هنگام خرید‌های اینترنتی مراقب لینک‌های جعلی ارسال شده توسط کلاهبرداران باشند و به هیچ عنوان روی آن‌ها کلیک نکنند.

رئیس پلیس فتای البرز می گوید: اکنون شاهد تبلیغات گسترده از خرید‌های اینترنتی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هستیم که با وعده تخفیف ویژه و ارزان به دنبال طعمه می‌گردند؛ کاربران باید از فروشگاه‌هایی خرید کنند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند.

سرهنگ جلیلیان افزود: کالا‌های غیرمجاز در فروشگاه‌های اینستاگرامی معتبر عرضه نمی‌شوند و قیمت کالا در فروشگاه‌های معتبر تفاوت زیادی با قیمت بازار ندارد.

سرهنگ جلیلیان افزود: کاربران قبل از احراز هویت فروشنده، از پرداخت وجه و بیعانه خودداری، آگهی‌هایی که قیمت وسوسه انگیز دارند توجهی نکنند و از سرویس‌های تضمین خرید استفاده چرا که این سرویس‌ها پس از تایید دریافت کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده تحویل می‌دهند.

رئیس پلیس فتای البرز گفت: کاربران قبل از خرید اعتبار فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی کنند و مراقب صفحات و درگاه‌های پرداخت جعلی باشند.

او افزود: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

شناسه خبر : 4141
تاریخ : 1401/8/28 18:34:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N20cnq
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #نمادالکترونیک #خرید #مجازی #کلاهبرداری

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.