گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
هفتمین جلسه شورای هماهنگی با محوریت اقدامات طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت درسطح استان و شهرستانها برگزار گردید
هفتمین جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در محل سالن جلسات اداره کل با دستور گزارش آخرین وضعیت نهالستانهای استان وکاشت نهال در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا معاون فنی اداره کل به سهم هرشهرستان در کاشت نهال اشاره وتاکید کرد با توجه به اینکه در گام اول طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که همانا تولید نهال بود همه شهرستانهای دارای نهالستان با جدیت وتلاش فراوان توانستند با یک کار جهادی و شبانه روزی با موفقیت به سر انجام برسانند.

 سپس رؤسای شهرستانهای بوشهر،دشتستان،گناوه،کنگان و دیر با ارائه پاورپوینت و کلیپ،  آخرین اقدامات شهرستان خودرا در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ارائه نمودند.

در ادامه  رؤسای شهرستانهای دیلم، عسلویه، تنگستان،دشتی وجم به بیان عملکرد و اقدامات و پویش های همگانی که در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت انجام داده بودند پرداختند و همگی بر ادامه ی فعالیت و استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان محل خدمت خود جهت موفقیت طرح بزرگ مردمی اتفاق نظر داشتند.

رؤسای شهرستانهای دهگانه ی استان همگی بر این نکته تاکید و قول دادند که تا مدت زمان دو ماهه که آب و هوای استان مساعد می باشد نهال های تولید شده را به عرصه انتقال و کاشت نمایند تا در گام دوم نیز موفق و سر بلندباشند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ضمن جمع بندی مطالب اظهار داشت :ازتلاش و جدیت همه همکاران استانی وشهرستانی در موفقیت مجموعه اداره کل تشکروقدردانی مینمایم .
عبدالحسین گرشاسبی ادامه داد:مسائل و مشکلات حوزه شهرستان با درایت و مدیریت موفق قابل حل می باشد که همکاران ساعی شهرستان های ده گانه استان ازاین پتانسیل برخوردار هستند.
گرشاسبی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:در اسرع وقت اسناد مناقصه پروژه‌های اجرایی بویژه جنگلکاری را در اختیار امور قراردادها وپیمان تحویل نمایند تا عملیات درختکاری با توجه به مساعد بودن آب هوا در استان وشروع فصل بارندگی در راستای طرح مردمی کاشت یک میلبارد درخت نهالهای تولید شده به عرصه های کاشت انتقال داده شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرنیز به ابلاغ سهم هردستگاه در کاشت درخت اشاره وعنوان کرد جلسه با نماینده‌گان دستگاههای اجرایی ظرف مدت یک هفته تشکیل تا دستگاههای اجرایی از فرصت باقیمانده تا پایان سال نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام نمایند
وی همچنین به کاشت نهال در پروژههای هلالی و آبگیر سنواتی و در کنار جاده‌های استان نیز تاکید و اطهار داشت :با توکل بر خداوند سبحان وبرنامه ریزی وتجربه سال اول تولید انبوه نهال علاوه بر تولید گونه های جنگلی و بیابانی به تولید گونه های زینتی ومناسب درخواست مردم وشهرداریهاودهیاری ها با در نظر گرفتن اقلیم استان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

شناسه خبر : 12893
تاریخ : 1402/9/23 08:44:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g3VASh
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شورای هماهنگی #محوریت #منابع طبیعی #آبخیزداری #کاشت #یک میلیارد درخت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.