آخرین اخبار
هم اکنون؛ فرماندار بوشهر: بازدید از روستاها موجب تقویت ارتباط، همدلی و تعامل مردم با مسئولان می شود
صالح رحیمی فرماندار بوشهر به همراه معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری بوشهر، بخشدارچغادک، روسای بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، برق، مخابرات، حمل ونقل جاده ای، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان از روستاهای بخش چغادک بازدید و مشکلات این روستاها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ فرماندار بوشهر بازدید از پروژه های روستاهای بخش چغادک و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بوشهر گفت: آسفالت معابر بازدید از مدارس و پیگیری روشنایی معابر و خطوط ارتباطی و آنتن دهی موبايل وبازسازی و مرمت لوله های آب روستاهااز جمله برنامه های این بازدید بود.

رحیمی افزود: اصلاح شبکه آب در برخی از روستاها و درخواست واگذاری مسکن روستایی همچنین بازنگری و ایجاد طرح هادی از دیگر خواسته های مردم منطقه بود.

فرماندار بوشهر با اشاره به امیدافزایی دولت در روستاییان، بازدید از روستاها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و افزود: حضور مسئولین در روستاها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات روستاها است

شناسه خبر : 14907
تاریخ : 1403/1/30 17:01:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Iyoiir
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی #چغدک #بازدید #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.