گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
هم‌زمان با روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی انجام شد/مراسم تجلیل از کارکنان پر تلاش ایمنی و آتش‌نشانان در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
هم‌زمان با هفتم مهرماه، روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی در مجتمع گاز پارس جنوبی از تلاش‌های آتش‌نشانان سراسر پالایشگاه های این مجموعه با اهدا لوح تجلیل شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،  معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در حاشیه آیین گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی ضمن اشاره به موقعیت بسیار مهم و حساس مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه انرژی و اقتصادی گفت: آتش‌نشانان مستقر در سراسر پالایشگاه های سیزده گانه با جانفشانی در مسیر همراهی با تولید ۷۵ درصدی گاز کشور و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، منادیان امنیت، آرامش و جهادگران کشور هستند که در این مجموعه بزرگ و خط مقدم جبهه اقتصادی برای سرافرازی کشور تلاش می‌کنند.

شمشیری افزود: با لطف خداوند متعال و همراهی متخصصان، کادکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی، با وجود حجم بالای فعالیت‌ها که در نوع خود بی‌نظیر است، خوشبختانه شاهد تولید پایدار و شکوفایی اقتصادی هستیم و این مهم نشان از ایثارگری آتش‌نشانان فداکار و فعالان حوزه ایمنی در این مجموعه دارد.

بر پایه این گزارش، در این آیین به مناسبت هفتم مهرماه، سالروز ملی آتش‌نشانی و ایمنی از آتش‌نشانان پالایشگاهای مجتمع و پالایشگاه دهم و یاردهم که در پنجمین دوره ارزیابی، تخصصی آتش نشانان وزارت نفت عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی را به دست آوردند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

 

شناسه خبر : 11420
تاریخ : 1402/7/10 09:05:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4FX9lF
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #آتش‌نشانی #ایمنی #مجتمع #گاز #پارس جنوبی #تجلیل

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.