گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همبستگی ساختاری میان شورای عالی استان‌ها و شورا‌های استان وجود ندارد
رئیس شورای عالی استانها گفت: همبستگی ساختاری میان شورای عالی استان‌ها و شوراهای استان، شهرستان و بخش وجود ندارد و این بزرگ ترین لطمه‌ای است که به نظام شورایی کشور وارد می‌شود.

پرویز سروری با اشاره به ساختار نظام شورایی کشور، گفت: مباحث ساختاری شوراها در تمام کشور از جمله مواردی است که به شدت نسبت به آن اشکال داریم.

وی با بیان اینکه نظام شورایی از یک فرماندهی مستقل تبعیت نمی‌کند، اظهار داشت: متأسفانه وضعیت آشفته‌ای در ساختار نظام شورایی وجود دارد که برای حل آن با سازمان اداری و استخدامی جلسات خوبی داشته‌ایم و در حال تکمیل نظام شورایی هستیم.

 

انضباط ساختاری در نظام شورایی ایجاد خواهد شد

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: این نظامنامه در شورای عالی استان‌ها در مرحله تصویب است و بر اساس آن انضباط تشکیلاتی ساختاری در نظام شورایی تمام کشور ایجاد خواهد شد.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا مدیریت یکپارچه شهری تکمیل شود و در سال گذشته به غیر از قوه قضائیه با دیگر سران قوا جلسه داشته‌ایم و تقریباً به یک جمع بندی ملی رسیده‌ایم. در حال حاضر این موضوع در مجلس و میان شورای عالی استان‌ها، دولت و وزارت کشور در حال بحث است.

سروری گفت: در ۴۳ سال گذشته هیچ گاه به مدیریت یکپارچه شهری نزدیک نبوده‌ایم تقریباً دولت، مجلس و قوه قضائیه همه قبول دارند که مدیریت یکپارچه باید صورت گیرد اما چگونگی آن بحث‌هایی دارد که باید دنبال شود.

شناسه خبر : 7305
تاریخ : 1402/2/4 11:08:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3Otl1b
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شورای عالی استان ها #رئیس #شورا #همبستگی #شورای استانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.