گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همزمان با دهه فجر 13 پروژه در حوزه گازرسانی و مقاوم سازی در استان بوشهر به بهره برداری می‌رسد
همزمان با دهه مبارک فجر 13 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر1400 میلیارد ریال در استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز و یا افتتاح خواهد شد

به گزارش دریاکنار، مدیرعامل این شرکت، با اعلام این خبر و تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده دهه فجر، اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان به دست آورده ایم. پیشرفت های خیره کننده و شگفت انگیز جمهوری اسلامی در حال حاضر مرهون جانبازیها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام و شهدای راه خداست و خدمت‌رسانی به مردم و فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای توسعه و بالندگی نظام جزو اولویت‌های اصلی و راهبردی شرکت گازاستان بوشهربوده و در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود.

 مدیر عامل شرکت گازاستان بوشهردرادامه تصریح کرد: پروژه های دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

علی اکبر فقیه در توضیح پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به 3 روستای شهرستان گناوه ، 8 پروژه گازرسانی در حوزه صنایع، 1 پروژه مقاوم سازی و اجرای رینگ خط فلزی شهرستان های بوشهر و تنگستان و 1پروژه احداث ساختمان اداری دیلم درراستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته خواهد شد و همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب ،گازرسانی به 3 روستا با اعتبار قریب به 39 میلیارد ریال در شهرستان گناوه افتتاح خواهد شد که با گازرسانی به روستاهای حاج حجی، بینک واحشام احمد در شهرستان گناوه زمینه بهره مندی 52 خانوار روستایی از گازطبیعی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر درادامه گفت: پروژه ساختمان عملیات امداد اداره گاز ناحیه دیلم با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در مساحت1750 متر مربع و زیر بنای 705 متر مربع افتتاح  نیز در این ایام مبارک افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: درراستای بیانات مقام معظم رهبری و بمنظور رفع موانع تولید و اشتغال با افتتاح گازرسانی به 8 صنعت در شهرستان های تنگستان، گناوه، دیر و دشتستان با اعتبار70 میلیارد ریال ، تعداد صنایع بهره مند از گاز طبیعی در استان به 672 واحد صنعتی خواهد رسید که کمک شایانی به توسعه پایدار استان و حفظ محیط زیست خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به گازرسانی بیش از ۹۹ درصدی در استان بوشهر در بخش شهری و روستایی، همزمان با دهه فجر، پروژه مقاوم سازی و اجرای رینگ خط تغذیه فلزی شهرستان های بوشهر و تنگستان در راستای حفظ پایداری گاز و پدافند غیر عامل به طول تقریبی 31800 متر به همراه افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشارگاز به میزان 50 هزار متر مکعب بر ساعت به بهره برداری خواهد رسید که برای اجرای این پروژه اعتبار بالغ بر 950 میلیارد ریال هزینه شده است .

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و ارتقاء رضایتمندی مردم شریف شهر دلوارعملیات اجرایی احداث ساختمان پست امداد اداره گاز ناحیه دلوار با اعتبار 110 میلیارد ریال همزمان با ایام ا... دهه فجر آغاز خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر

شناسه خبر : 13725
تاریخ : 1402/11/14 08:49:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wOTYZi
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پروژه گازرسانی #عملیات اجرایی #افتتاح #استان بوشهر #دهه فجر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.