آخرین اخبار
همکاری همه جانبه مدیران استان بوشهر با مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از همکاری همه‌جانبه مدیران، سازمان‌ها و نهادهای استان بوشهر با این مجموعه در جهت تولید پایدار گاز در فصل زمستان و چرخش اقتصادی کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به گسترش سطح تعامل و همکاری با مناطق پیرامونی بیان کرد: از همکاری و هم‌گام بودن مدیران، سازمان‌ها و نهادهای مهم استان بوشهر با این مجموعه در جهت خلق دستاوردها و تولید حداکثری گاز مورد نیاز هموطنان در ماه‌های اخیر تشکر و قدردانی می‌نماییم.

باهوش در ادامه به حضور پربرکت نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بین کارکنان این مجموعه در ماه‌های اخیر اشاره نمود و بیان کرد: حضور پرخیر و برکت و روحیه بخش آیت‌اله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در جمع مدیران و کارکنان این مجموعه در روزهای بسیار سخت و طاقت‌فرسای کاری و تولید گاز در فصل زمستان موجب حرکت و تلاش مضاعف گردید و این حضور و سفر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برای مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ارزشمند و بیادماندنی می‌باشد.

وی ادامه داد: امید داریم در سایه‌ی گسترش تعاملات سازنده و راهگشا با مدیران استان بوشهر و مناطق پیرامونی پارس جنوبی مسیر را برای عزت، سربلندی و شکوفایی هر چه بهتر اقتصاد کشور هموار کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه از همکاری، همدلی و برگزاری نشست‌های مشترک با سازمان منطقه ویژه ،شرکت‌های نفت و گاز پارس و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ابراز امیدواری کرد و افزود: در سال جاری با تشکیل کارگروه‌های مشترک و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی سه جانبه ( سازمان منطقه ویژه، شرکت نفت و گاز، مجتمع گاز پارس جنوبی)، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی در این مجتمع انجام شده است و انشاء‌الله این حرکت ارزشمند در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

باهوش در ادامه تأکید کرد: اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی تولید پایدار گاز و محصولات جانبی در کشور است و مدیران تمام شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه پارس جنوبی باید در کنار مدیران استانی در سایه‌ی هم‌فکری، همدلی و کار جهادی حرکت کنیم و افق روشن به‌سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

وی تصریح کرد: همه ما در هر کجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمتگزار مردم هستیم و باید همه فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم به‌کار گیریم.

شناسه خبر : 6105
تاریخ : 1401/12/15 12:51:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/odiLcG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #احمد باهوش #گاز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.