آخرین اخبار
هیأت عالی تشکیلات و روشها و تعالی سازمانی وزارت نفت از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند
همزمان با ابلاغ رسمی ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیرکل تشکیلات، روشها و تعالی سازمانی و معاونین تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت و هیأت همراه از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش دریاکنار  و نقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در این بازدید و نشست تخصصی که با حضور مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز و معاون وی در حوزه انتقال و پالایش انجام گردید، از پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی به عنوان یکی از پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی که ساختار جدید آن سازماندهی شده است بازدید میدانی به عمل آمد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه اظهار کرد: پالایشگاه سیزدهم پارس جنوبی که تغییرات سازمانی جدید آن به صورت کامل سازماندهی شده است و در حوزه کارکنان رسمی و غیر رسمی افزایش بسیار مطلوبی ایجاد می‌شود. 

حیدری گفت: در این برنامه سازمانی، ضمن تشریح آخرین تکنولوژی و تجهیزات بکار گرفته شده در تأسیس پالایشگاه‌های پارس جنوبی، برخی از مشکلات و چالش های حوزه های فرآیندی پالایش گاز در پالایشگاه‌های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

در ادامه‌ی این سفر دو روزه، غرایاق زندی، مدیرکل تشکیلات، روشها و تعالی سازمانی وزارت نفت و همراهان با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاه‌های سیزده گانه پارس جنوبی دیدار و پس از ارائه کلیات ساختار جدید این مجموعه ارزشمند، به استماع نظرات مدیران مجتمع در حوزه های مختلف ستادی و عملیاتی پرداخت.

زندی در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان پرتلاش، خلاق و کارآمد در راهبری بزرگترین مجتمع گازی کشور بیان کرد: پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک کار بسیار بزرگ و ارزشمند در حوزه سازماندهی و ساختار سازمانی وزارت نفت می‌باشد و امید داریم مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر عزت و شکوفایی اقتصاد کشور و رشد تولید دستاوردهای مهمی را در سال جاری با شعار " مهار تورم و رشد تولید " ثبت نماید.

وی در ادامه بر لزوم همراهی و همکاری همه جانبه برای استقرار موفقیت آمیز ساختار جدید در مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید و تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت های بالقوه آن در توسعه و پیشرفت صنعت پالایش گاز از طریق بزرگترین شرکت پالایشی کشور باید مورد توجه ویژه و با فوریت و اهمیت در فرایند قرار بگیرد. 

زندی اظهار کرد: اقدامات و تلاش‌های بسیار مهمی در ماه‌های اخیر در حوزه ساختار مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز ایران محقق شده و جا دارد از تمامی مدیران و کارشناسان این امر مهم تقدیر و تشکر نماییم.

در ادامه زندی افزود: سازمان مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت یکپارچه در هر دو بخش رسمی و غیررسمی تدوین گردیده و تلاش می‌گردد تا با ایجاد شرایط و ظرفیت‌های ساختاری لازم، زمینه برای ترکیب هماهنگ سمت‌های رسمی و مشاغل پیمانکاری در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع گاز فراهم گردد.

در ادامه این نشست، ولی الله دینی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته همکاران برای استمرار تولید پایدار گاز و اشاره به بهبودهای قابل توجه در ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: فرایند پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع گاز در مراحل پایانی خود قرار داشته و ابلاغ نهایی آن ان‌شاءلله تا قبل از پایان اردیبهشت‌ماه جاری صورت خواهد پذیرفت.

 

 

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست تخصصی ضمن تشکر از حضور ارزشمند هیأت عالی تشکیلات ، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت و مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز در مجتمع پارس جنوبی، از همراهی و اهتمام کلیه مدیران و مسئولین و کارکنان حوزه تشکیلات و روشهای وزارت و مدیریت مهندسی ساختار ملی گاز در اجرای پروژه بازمهندسی ساختار مجتمع پارس جنوبی تشکر و قدردانی نمود.

 

وی بیان کرد: با ابلاغ ساختار جدید مجتمع گاز پارس جنوبی از لحاظ کمیت، سازماندهی، گروه‌بندی و پایه سمت‌‌های سازمانی، پویایی و شادابی در بدنه‌ی مجتمع جاری خواهد شد.

 

باهوش تأکید کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی امسال با همه توان و تکیه بر دانش بومی و نوآوری به‌منظور تولید پایدار، عزت و سربلندی کشور حرکت خواهند کرد و امید داریم با افزایش فضای همدلی و کار گروهی دستاوردهای خوبی به ثبت برسد.

 

شناسه خبر : 7425
تاریخ : 1402/2/8 08:06:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/H3RNyP
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #بازدید #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.