گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وام بدون ضامن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی
بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از ۳۶ ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان می‌شود. کل سود تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۲۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

شناسه خبر : 11452
تاریخ : 1402/7/11 11:22:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qKql20
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بانک #وام #بازنشسته #تامین اجتماعی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.