گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به بانک‌های عامل اعلام کرد: حسب تصمیمات متخذه در این بانک مقرر شد به منظور حمایت از مستأجرین و در راستای اجرای مصوبه مورخ ۳‏/۳‏/۱۴۰۱ شورای پول و اعتبار، اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن در قالب سقف کلی مصوب شورای پول و اعتبار مورخ ۳‏/۳‏/۱۴۰۱ (۴۰۰ هزار میلیارد ریال) و سهمیه‌های ابلاغی به بانک‌های عامل تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تداوم یابد.

۲۰ بانک به عنوان بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام می‌کنند و در سال گذشته از تاریخ ۶ تیر (زمان ارسال دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ به بانک‌ها) تا ۱۴ اسفندماه در قبال تسهیلات ودیعه مسکن ۲۴۸ هزار و ۸۲۴ پرونده تشکیل شد که از این تعداد ۲۱۷ هزار ۵۷۷ نفر به میزان ۱۲ همت تسهیلات دریافت کردند.

یادآور می‌شود متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت نام نموده تا پس از تایید احراز شرایط و معرفی به بانک نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای مشمولان در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، کلانشهر‌ها ۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهر‌ها نیز ۴۰ میلیون تومان است.

شناسه خبر : 6513
تاریخ : 1402/1/8 15:45:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vZb3Iw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وام ودیعه مسکن #مسکن #وام #جهش تولید مسکن #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.