گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
واکنش معاونت مطبوعاتی به حادثه تلخ قتل یک فعال رسانه‌ای
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی حادثه‌ تلخ کشته شدن اکبر لیموچی، مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده محترم این مدیر رسانه‌ای و همکارانش، بر پیگیری دقیق موضوع تاکید کرد.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه، ضمن اظهار تاسف از حادثه تلخ کشته شدن اکبر لیموچی یکی از مدیران رسانه‌ای استان خوزستان، درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده محترم، بازماندگان و همکاران و همشهریان او تسلیت گفت.

این معاونت با تاکید بر پیگیری دقیق موضوع قتل توسط دستگاه‌های ذیربط، خاطرنشان کرد: مسئولان انتظامی و قضایی استان خوزستان از لحظه وقوع حادثه تحقیقات خود را برای بررسی حادثه آغاز کردند و تا حصول نتیجه با دقت بر پرونده نظارت دارند. 

معاونت مطبوعاتی همچنین از اصحاب رسانه خواسته است تا اعلام نتایج از سوی مراجع ذیصلاح، از گمانه‌زنی در خصوص پرونده خودداری و اخبار را تنها  ازمراجع رسمی دنبال کنند.

شناسه خبر : 7880
تاریخ : 1402/2/23 05:43:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KjjfBY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاونت مطبوعاتی #قتل #فعال رسانه‌ای #روزنامه توسعه جنوب #تسلیت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.