گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حجت الاسلام سید باقر حسینی (رئیس شورای شهر وحدتیه):
وحدتیه آماده ارتقاء به بخش است / امیدواریم با استقرار دولت جدید این مهم رقم بخورد
دریاکنار ـ وحدتیه: حجت الاسلام سید باقر حسینی (رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه) طی مصاحبه ای اختصاصی با دریاکنار، بر ضرورت ارتقاء شهر وحدتیه به بخش بدلیل دارا بودن شرایط و مولفه های لازم تاکید نمودند، همچنین اظهار امیدواری نمودند با استقرار دولت جدید این مهم در حق مردمان ولایی رقم بخورد

 خبرنگار دریاکنار:  جناب آقای حسینی، با تشکر از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید. همانطور که می‌دانید، یکی از مطالبات مهم مردم شهر وحدتیه، ارتقاء این شهر به بخش است. به عنوان رئیس شورای شهر، ارزیابی شما از وضعیت موجود و چشم‌انداز آینده این موضوع چیست؟

 حجت الاسلام سید باقر حسینی (رئیس شورای شهر):  از شما متشکرم. موضوع ارتقاء وحدتیه به بخش، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر و مردم فهیم این شهر است. پس از بررسی‌های کارشناسی دقیق، به این نتیجه رسیدیم که شهر وحدتیه تمامی معیارها و شاخص‌های لازم برای ارتقاء به بخش را دارا می‌باشد.

 خبرنگار دریا کنار: چه موانعی ممکن است بر سر راه این ارتقاء وجود داشته باشد و شورای شهر برای رفع این موانع چه اقداماتی انجام داده است؟

 حجت الاسلام سید باقر حسینی (رئیس شورای شهر):  البته، مانند هر پروژه بزرگ، ممکن است موانعی بر سر راه این ارتقاء وجود داشته باشد. اما با همکاری و همدلی مردم، مسئولین محلی و نمایندگان محترم در مجلس و از همه مهم تر استقرار دولت جدید، امیدواریم بتوانیم این موانع را برطرف کنیم. 

 شورای شهر نیز تمام تلاش خود را به کار بسته تا با تهیه مستندات لازم و ارائه آن‌ها به مسئولین مربوطه، روند ارتقاء را تسریع بخشد.

 خبرنگار دریاکنار:  با توجه به تغییر دولت، آیا امیدوارید که دولت جدید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد؟

 حجت الاسلام سید باقر حسینی (رئیس شورای شهر):  بله، قطعا. با توجه به برنامه‌های دولت جدید در خصوص توسعه مناطق محروم و افزایش اختیارات شوراهای اسلامی، امیدواریم که ارتقاء وحدتیه به بخش در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد. ما نیز آمادگی کامل داریم تا در این زمینه با دولت همکاری نزدیک داشته باشیم.

 خبرنگار دریاکنار: در پایان، پیام شما به مردم شهر وحدتیه چیست؟

 حجت الاسلام سید باقر حسینی (رئیس شورای شهر):  از مردم شریف وحدتیه می‌خواهم که همچنان پیگیر این موضوع مهم باشند و با مشارکت فعال خود، ما را در تحقق این هدف یاری کنند. مطمئن باشید که شورای شهر با تمام توان برای ارتقاء وحدتیه به بخش تلاش خواهد کرد.

شناسه خبر : 16187
تاریخ : 1403/5/13 10:31:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5RwGYw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حجت الاسلام سید باقر حسینی #وحدتیه #بخش

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.