آخرین اخبار
ورود رئیس کل دادگستری استان به مشکلات باشگاه شاهین بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه ...
رییس کل دادگستری استان بوشهر از ورود دادگستری استان به موضوع مشکلات باشگاه شاهین در راستای حفظ حقوق عامه که از مطالبات مردم استان بوشهر است خبر داد.

مهدی مهدی انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و مالکین باشگاه شاهین در خصوص مسائل و مشکلات این تیم که مورد بحث قرار گرفت ،گفت : می بایست توجه به جوانان و ورزش در استان در کلیه زمینه ها توسط مسئولین نهادینه شود و در این حوزه حمایت ویژه ایی داشته باشند که در این راستا دادگستری استان بوشهر نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کند .

وی افزود : با توجه به اینکه این تیم متعلق به مردم استان بوده و از مطالبات آنها فعالیت مجدد این تیم بوده که دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه به این موضوع ورود کرده که امیدواریم پس از رفع مشکلات مردم شاهد فعالیت مجدد این تیم باشند .

وی ادامه داد : طی چند جلسه برگزار شده در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده باشگاه شاهین توافقاتی بین اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و مالک صورت گرفته که اگر در اسرع وقت این مسایل حل و فصل شود ان شاالله زمینه ایی فراهم می شود تا این تیم احیا و به فعالیت مجدد خود ادامه دهد .

در این نشست جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از ورود رئیس کل دادگستری استان بوشهر مشکل باشگاه شاهین تشکر کرد و گفت : طی این چند جلسه رئیس کل دادگستری استان با اهتمام ویژه ایی که به این موضوع داشتند مسائل و مشکلات این حوزه را دنبال کردند که امیدواریم به زودی این مشکل رفع و مردم شاهد فعالیت مجدد تیم شاهین باشند .

 
شناسه خبر : 12395
تاریخ : 1402/8/23 12:52:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KPCoSm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #باشگاه شاهین #مطالبات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.