گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با استقبال دکتر عین اللهی؛
وزیر بهداشت دفتر کار خود را در وزارت بهداشت تحویل گرفت
دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و با استقبال دکتر عین اللهی، دفتر کار خود در وزارت بهداشت را تحویل گرفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی به عنوان شانزدهمین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز شنبه سوم شهریورماه با استقبال معاونان و مدیران وزارت بهداشت وارد این وزارتخانه شد.
وی به همراه دکتر قائم پناه، نشستی با دکتر بهرام عین اللهی داشت و در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت وزارتخانه ارائه و جلسه ای با حضور معاونین و روسای سازمانهای تابعه در قالب آئین اولین حضور مقام عالی وزارت برگزار شد.
وزیر بهداشت پنج شنبه هفته پیش در اولین روز کاری خود ضمن بازدید از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، با حضور در بیمارستانهای قلب و سینا تهران، از پزشکان و کارکنان این مراکز درمانی تقدیر و در آیین بزرگداشت روز پزشک با حضور رییس جمهور، شرکت کرده بود.

شناسه خبر : 16497
تاریخ : 1403/6/3 13:19:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pxt9IM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمدرضا ظفرقندی #وزیر بهداشت #عین اللهی #درمان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.