آخرین اخبار
ویژه برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ماه مبارک رمضان در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار می‌گردد
مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به اهمیت گرامیداشت ماه پر فضیلت رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در قالب جشن رمضان در سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه، استراحتگاه‌ها و شهرک مسکونی پارس جم اجرا می شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی‌باک، مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، با تبریک آغاز سال نو خورشیدی و حلول ماه مبارک رمضان به کارکنان پرتلاش و خانواده فاخر این مجموعه گفت: آغاز سال 1402 خورشیدی و حلول ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی "مدظله العالی" و یکایک شما مدیران، کارکنان و خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی باک در ادامه با اشاره به اجرای نزدیک به بیست و پنج برنامه ویژه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: محور اصلی نزدیک به برنامه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه، استراحتگاه‌ها و شهرک مسکونی پارس جم در ماه مبارک رمضان امسال تبیین سبک زندگی قرآنی است و امید داریم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم برنامه‌ها با بهترین کیفیت اجرا گردد.

وی ادامه داد: برنامه‌های محوری در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی در مسجدالنبی با حضور، حجت السلام سید حسین چهل اخترانی و حجت السلام مدیری و در مرکز فاطمیه با حضور بانوان مبلغه دینی، سرکار خانم علوی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بی‌باک گفت: انجام مشاوره‌های مذهبی و پاسخ به سوالات شرعی، احکام و بیان نکات تفسیری، قرآن‌خوانی و قرآن‌آموزی از دیگر برنامه‌های فرهنگی، دینی در بازه زمانی ماه مبارک رمضان در شهرک‌های مسکونی مجتمع می‌باشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: اجرای برنامه ‌های محوری و شاخص در استراحتگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ویژه کارکنان این مجموعه نیز با حضور استاد آیت‌الله سید طه موسوی هشترودی در شب‌های ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های محوری فرهنگی، دینی و مذهبی ایام مبارک ماه رمضان در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع با حضور ائمه جماعات و روحانیون زرافشانی، هاشمی و مرتضایی با حضور گسترده کارکنان اجرا خواهد شد.

بی باک در ادامه به برگزاری جشن باشکوه میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در نیمه‌ی ماه مبارک رمضان اشاره نمود و بیان کرد: جشن باشکوه میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام با اجرای مسابقات متنوع قرآنی، فرهنگی و .... با مشارکت و حضور حداکثری کارکنان مجتمع برگزار خواهد شد و از برکات ارزشمند این روز مبارک و فرخنده بهره‌مند خواهیم شد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده شامل: پویش قرآن بخوانید، هدیه بگیرید در سطح 3 ویژه فرزندان کارکنان، همسران و کارکنان پرتلاش این مجموعه که شیوه‌ی اجرای این برنامه‌ها در زمان برگزاری اطلاع رسانی خواهد شد به صورت باشکوه اجرایی می‌گردد.

بی باک بیان کرد: ویژه برنامه‌های محوری‌ شب‌های پرعظمت و پربرکت قدر نیز با حضور کارکنان در مساجد استراحتگاه‌ها و شهرک مسکونی پارس جم برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: ماه رمضان، ماهی است که قرآن به عنوان راهنمایی مردم و نشانه های هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده و باید بهترین بهره را از این ماه پربرکت و سراسر نورانی ببریم.

شناسه خبر : 6386
تاریخ : 1402/1/2 08:48:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/J52VEl
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ماه رمضان #برکت #مجتمع #گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.