گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پارسا خلیلی از بوشهر نایب قهرمان مسابقات رده بندی دسته یک تنیس روی میز جوانان کشور شد
در پایان رقابت های رده‌بندی دسته یک جوانان پسر کشور در اصفهان که به مدت دو روز در خانه تنیس روی میز اصفهان با حضور ۱۶ بازیکن برتر کشور برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ در پایان رقابت های رده‌بندی دسته یک جوانان پسر کشور در اصفهان که به مدت دو روز در خانه تنیس روی میز اصفهان با حضور ۱۶ بازیکن برتر کشور برگزار شد نتایج زیر بدست آمد.

سامران کریمی از کردستان با کسب ۲۸ امتیاز قهرمان شد. پارسا خلیلی از بوشهر با کسب ۲۷ امتیاز نایب قهرمان و رامین طغرلیان از اصفهان با۲۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین سالار کارگراز تهران با ۲۶ امتیاز چهارم، امیرعلی اسماعیلیا ن ازاصفهان در جایگاه پنجم‌، امیرحسین آدمی نژاد ازآ-شرقی در مکان ششم پرهام اشرفی از تهران و سیدعلی سجادیان از قم در جایگاههای هفتم وهشتم قرار گرفتند که این ۸بازیکن جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات رده‌بندی دسته برتر جوانان را بدست آوردند.

امیرعلی آدمی نژاداز آ-شرقی،آریا نصیری ازتهران، محمد مهدی زارعی از کرمانشاه ، محمد حسن حبیبی از قم، حسن شیخی ازیزد ،پوریا حیدرپوراز خوزستان ،سینا بدلی از آ-غربی و ارشیا عنایت زاده از خوزستان بترتیب عناوین نهم تا شانزدهم را کسب کردند.

سرداوری مسابقات جوانان پسر به عهده داریوش ضرغامپور سرداور بین المللی کشورمان بود که‌ مهدی اکرامی و حمید نوری او را در برگزاری مسابقات یاری نمودند.

شناسه خبر : 7397
تاریخ : 1402/2/7 04:14:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8fxLw5
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پارسا خلیلی #نایب قهرمان #تنیس #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.