آخرین اخبار
پایان خوش سال 1401 برای مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
فرماندار شهرستان عسلویه گفت: با مدیریت جهادی، تلاش شبانه‌روزی و ثبت اقدامات شاخص و نوین پایان بسیار خوش و درخشانی برای مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت رقم خورد.

 

سید علی هاشمی، فرماندار شهرستان عسلویه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون با راهبری مدیرعامل جهادی و بهره‌مندی از کارکنان و متخصصان جوان و نوآور در جایگاهی از نظر پیشرفت و توسعه در کشور قرار دارد که عزت و سربلندی را برای سرزمین ایران به ارمغان آورده است.

هاشمی در ادامه افزود: خوشبختانه در سالی که گذشت، با حضور احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تعامل، همدلی و همکاری خوبی در سطح شهرستان عسلویه با این مجموعه بزرگ به وجود آمده و خدمات ارزنده ای نیز به منطقه ارائه شده است و امید داریم در سال جدید این سطح همکاری گسترش یابد.

فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه تصریح کرد: کارآمدی و شکوفایی در کشور نیازمند انگیزه و روحیه تحولی است و اکنون با این روحیه که در بدنه‌ی این مجموعه ارزشمند حاکم است می‌تواند اقدامات بزرگی را برای سربلندی ایران اسلامی رقم بزند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه از مهمترین اهداف این نظام مقدس است افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 75 درصد از گاز مورد نیاز کشور، بزرگترین خدمت را در سطح جامعه ارائه داده است و این عملکرد بسیار بزرگ شایسته تقدیر و ستایش است.
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

شناسه خبر : 6527
تاریخ : 1402/1/9 05:29:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ySeF7Y
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پایان خوش #فرماندار #شهرستان عسلویه #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.