گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پایان طراحی پارک جنگلی تفریحی بوشهر
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طراحی پارک ۱۳۸ هکتاری ملت (ضلع جنوب گذر شهید گرد) به عنوان بزرگترین پارک جنگلی تفریحی استان پایان یافت و عملیات اجرایی آن در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.

به گزارش دریاکنار؛ وحید نیک روش اظهار داشت: پارک ۱۳۸ هکتاری ملت یکی از ظرفیت‌ها برای توسعه سرانه فضای سبز و ایجاد فضای تفریحی گردشگری در مرکز استان به ویژه محلات جنوبی است.

وی افزود: در بودجه امسال شهرداری مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طراحی این پارک اختصاص داده شده که طراحی فاز صفر و یک آن توسط مشاور آماده است.

نیک روش ادامه داد: پارک جنگلی تفریحی ملت به واسطه قرارگیری در همجواری نیروگاه اتمی می‌تواند در ایجاد محیط زیست پایدار نقش مهمی برای نیروگاه اتمی داشته باشد.

وی افزود: اعتبارات شهرداری به تنهایی جوابگوی اجرای این پارک نبوده و انتظار داریم استانداری و نیروگاه اتمی در راستای مسئولیت اجتماعی خود شورا و شهرداری را در احداث این مجموعه بزرگ تفریحی همراهی کنند.

نیک روش تاکید کرد: پارک جنگلی تفریحی ملت می‌تواند یکی از ظرفیت‌های خوب جهت سرمایه گذاری و ایجاد درآمد‌های پایدار باشد.

وی ادامه داد: عزم شورا و شهرداری بعد از تکمیل طرح تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی و ساخت گذر راهبردی شهید گرد، ساخت طرح شاخص و فاخر بزرگترین پارک جنگلی و تفریحی استان است که انتظار داریم با عزم و حمایت استانی از مدیریت شهری شاهد تحقق این امر باشیم.

نیک روش افزود: ساخت پارک لیل، پارک ساحلی جفره، فاز دوم پارک باغ بهزاد، فاز دوم پارک مروارید در ساحل جلالی، برنامه ریزی برای ساخت فضای در حریم ۶۰ متری دریا در شغاب و طراحی پارک ۱۳ هکتاری در تنگک دوم از شاخص‌ترین اقدام‌های شورای ششم شهر بوشهر در حوزه فضای سبز است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 11808
تاریخ : 1402/7/26 09:50:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/P6IwaQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پارک #پارک جنگلی #تفریحی #پارک جنگلی ملت #گردشگری #فضای سبز #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.