آخرین اخبار
پایان مهلت ارائه پیشنهاد ۳ مزایده اموال تملیکی
مهلت ارائه پیشنهاد برای مزایده‌های ۵۹۹، ۵۹۳ و ۵۹۴ سازمان اموال تملیکی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد

آقای غلامی باغی، معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی با حضور در برنامه سلام خبرنگار گفت: مهلت ارائه پیشنهاد و مشاهده کالا‌های مطروحه در مزایده فوق العاده ۵۹۹ این سازمان، ساعت ۲۴ امشب سه شنبه (۸ اسفندماه) به پایان می‌رسد.

او افزود: در این مزایده فوق العاده ۲۸۹ میلیارد تومان کالا در ۴ استان تهران، خوزستان، یزد و چهار محال و بختیاری عرضه شده است.

او عمده کالا‌های ارائه شده در این مزایده را انواع فلزات و ورق فلزی، الکتروموتور، لوله‌های استیل، چای، لوازم و قطعات خودرو و موتورسیکلت، خشکبار و خودروسواری عنوان کرد.

غلامی گفت: علاقمندان به شرکت در این مزایده از ۳ اسفند ماه فرصت داشتند با مراجعه به استان‌های ذکر شده، از کالا‌های مطرح شده بازدید کنند و تا ساعت ۱۲ امشب فرصت دارند با مراجعه ب سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی setadiran.ir پیشنهادات خود را ارائه کنند.

معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش امول تملیکی افزود: مراسم رمزگشایی پیشنهادات ارائه شده روز شنبه ۱۲ اسفند ماه برگزار و اسامی برندگان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت اعلام می‌شود.

شناسه خبر : 14202
تاریخ : 1402/12/8 08:47:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kwsc5s
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اموال تملیکی #مزایده #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.