گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پایان کار تکواندوکاران بوشهری در لیگ نونهالان کشور
رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر از پایان کار تکواندوکاران بوشهری در مرحله نخست لیگ نونهالان منطقه ۵ کشور با کسب رتبه چهارمی خبر داد.

به گزارش  دریاکنار به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی اظهار داشت: پرونده رقابت‌های لیگ منطقه ۵ تکواندوی نونهالان کشور روز گذشته در خانه تکواندوی تهران بسته شد و تیم تکواندوی نونهالان بوشهر با عملکردی مناسب بر سکوی چهارم قرار گرفت.

وی افزود: حضور تیم‌های رده‌ سنی نونهالان در دو بخش دختران و پسران در لیگ، یکی از اولویت‌های برنامه هیئت تکواندوی استان بوشهر برای پشتوانه سازی در این رشته در استان بود و به همین منظور تیم‌های تکواندوی بوشهر امسال با وجود محدودیت منابع مالی در لیگ‌های پایه حضور داشتند.

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: تیم هیئت تکواندو بوشهر در گروه دوم با تیم های زنده یاد محمدرضا بابادی، هیات تکواندو شهرستان مرودشت، پارتاک، آکادمی تکواندو بهنام، پاتیراخوزستان و جوانه ایرانیان کاشان به رقابت پرداخت و در پایان مسابقات با سه پیروزی و سه شکست و عملکردی مطلوب به مقام چهارم رسید.

سید مردانی بیان داشت: در این مسابقات به دنبال نتیجه و کسب عنوان نبودیم و هدف ما درگیر شدن نونهالان تکواندوکار بوشهری با مسابقات سطح بالای کشور و تجربه اندوزی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بود.

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: در پایان اين مسابقات بهترين بازيكنان هر وزن معرفي شدند که از تیم هیات تکواندو استان بوشهر محمد رجب پور در وزن سوم و ماهان مرادزاده جفره در وزن ششم رتبه اول، آرش يوسفي در وزن اول، عليرضا صفاريان در وزن دوم و غلامرضا فرهادي در وزن چهارم موفق به کسب رتبه دوم شدند.

وی عنوان کرد: هدایت تیم استان بوشهر در این مسابقات بر عهده سعید حکمت آرا بعنوان سرمربی، ميثم زنده بودي و حسين چاهشوري بعنوان مربیان تیم حاظر در این رقابت ها بودند.

شناسه خبر : 17169
تاریخ : 1403/6/26 10:08:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/v00Ugo
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #رئیس هیئت تکواندو #استان بوشهر #تکواندو

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.