گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار عسلویه خبر داد: اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال برای پروژه اسکله تفریحی شهر عسلویه
فرماندار عسلویه از اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال برای پروژه اسکله تفریحی شهر عسلویه خبر داد.

 به گزارش دریاکنار، سید علی هاشمی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عسلویه اظهار داشت: توسعه زیرساخت های حوزه بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار دارد و در عسلویه اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام شده است.

وی خواستار توجه به مطالبات مردم شد و تصریح کرد: شهروندان گلایه زیادی از مزاحمت سگ‌های بلا صاحب برای خود و فرزندان دارند و جمع‌آوری آن‌ها باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

هاشمی افزود: بهداشت امری مهم و اساسی است و همه باید برای سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا حساسیت ایجاد نشود آگاهی ایجاد نخواهد شد و ایجاد این حساسیت نیازمند حضور افراد آگاه جهت آموزش در شهرستان است.

فرماندار عسلویه تاکید کرد: کارگروه ساماندهی سگ‌های بی‌سرپناه متشکل از شهرداران، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و منطقه ویژه تشکیل و نسبت به رفع مشکل موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی به اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی از اختصاص ۶۱۱ میلیارد ریال برای پروژه اسکله تفریحی شهر عسلویه خبر داد و افزود: برای ساخت پلاژ بانوان عسلویه نیز اقدامات لازم تدوین شده است.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12755
تاریخ : 1402/9/15 06:38:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dgvyEo
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار عسلویه #اختصاص #پروژه #اسکله تفریحی #شهر عسلویه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.