گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر مطرح کرد :
پرورش، استعداد و شخصیت کودکان از اهمیت بالایی است.
دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان از سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر به پاس همکاری و تلاش‌های ارزشمند وی در جهت همکاری بی شائبه با بهزیستی در خصوص کودکان تحت نظارت بهزیستی با حضور معاونین، مسئولین، کارشناسان بهزیستی استان و روئسای بهزیستی شهرستانها از وی تجلیل کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن تاکید به همسویی برخی از فعالیت‌های تخصصی بهزیستی استان در حوزه کودکان و نوجوانان، پرورش، استعدادیابی و شخصیت سازی کودکان را از برنامه های مهم و آتی بهزیستی دانست و افزود: با استفاده و ظرفیت سازی موجود که در سازمان وجود دارد سعی می کنیم برنامه آموزشی و فرهنگی بسیار مناسبی را در اختیار آنان جهت شکوفایی سازی این عزیزان در سطح جامعه فراهم آوریم.

عزیزنژاد ادامه داد: توجه به کودکان و نوجوانان باید در سطح جامعه نهادینه شود و با هم اندیشی و هم افزایی می توانیم گام‌های استواری و بلندی را در راستای توانمندی های این عزیزان فراهم آوریم.

 سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی و حضور در بین مدیران و مسئولین بهزیستی استان و شهرستان و تقدیر از فعالین این حوزه اظهار داشت: هر دو دستگاه در راستای خدمت به حوزه کودک و نوجوانان فعال هستند و در این راه با نگاه تخصصی که میان آنها وجود دارد به حمدلله توانسته خدمات خوب و موثری را انجام دهند.

رسولی ادامه داد: نگاه کلی به حوزه کودک و نوجوان به صورت گسترده میان کودکان معمولی و همچنین دارای نیاز خاص به صورت مشترک بین دو دستگاه وجود دارد که هر دو دستگاه اجرایی توانستند با ایجاد برگزاری کلاسهای آموزشی و برگزاری آموزشهای فرهنگی نسبت به آگاهسازی یک کودک فعال و نوجوان در سطح جامعه نقش مهمی را ایجاد کنند.

در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر از  سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان در جهت همکاری بی شائبه با بهزیستی استان توسط دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی تجلیل به عمل آمد.

 

شناسه خبر : 18081
تاریخ : 1403/8/3 12:01:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DJPGT8
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.