به گزارش دریا کنار، افرادی که کارت هوشمند ملی آن ها صادر و آماده تحویل شده است؛ برای دریافت کارت ملی خود مطابق با آدرس ذکر شده در پیامک دریافتی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
او ضمن بیان اینکه کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی افراد است و حتماً برای دریافت آن باید به مراکز اعلام شده مراجعه شود گفت: عمده علت عدم مراجعه این افراد تغییر محل سکونت و مهاجرت به استان دیگر و یا تغییر شماره همراه درج شده در سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی است.
محمدی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال محل سکونت جدید خود طی درخواست مکتوب کارت خود را از استان البرز به استان مد نظر خود منتقل کنند.
او گفت: شهروندان برای استعلام از وضعیت کارت هوشمند ملی می توانند به درگاه سامانه سهیم ثبت احوال مراجعه کنند.
او یادآور شد: این سامانه خدمات یکپارچه این سازمان است که اطلاعات فردی، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی دراین درگاه قابل مشاهده است.
محمدی افزود: با توجه به سیاست های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.
نظرات
0