آخرین اخبار
پروژه های شاخص راهداری دشتی پیشرفت مطلوبی دارد
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: پروژه های شاخص راهداری شهرستان دشتی پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری از آنها، شاهد ارتقای رضایتمندی مردمی خواهیم بود.

بهرام اسدی در بازدید از پروژه های راه روستایی شهرستان دشتی افزود: با تاکیدات استاندار، همراهی نماینده مجلس و برنامه ریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر پروژه های شاخص و تاثیرگذاری در زمینه توسعه راههای شهرستان دشتی در دست اجراست.
اسدی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه راه باغان - سرچشمه اظهار داشت: احداث این جاده به طول ۱۴ کیلومتر ضمن کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان، جابجایی محصولات کشاورزی این منطقه را نیز تسهیل می کند.
وی ادامه داد: تکمیل پروژه بهسازی و تعریض جاده شنبه- ناصری هم در دو قطعه در دستور کار است که اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به پروژه بهسازی و تعریض محور روستایی گزدراز- شیخیان اشاره کرد و یادآور شد: قطعه اول این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قطعه دوم نیز در مرحله مطالعه و تهیه برآورد می باشد.
اسدی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه پل کاکی_ شیخیان یکی از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده که اکنون با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان فعال می باشد و بهره برداری از آن، زمینه تسهیل تردد روستاهای بخش کاکی را فراهم می کند.

 

 
شناسه خبر : 13141
تاریخ : 1402/10/9 07:17:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pzaVn9
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #پروژه شاخص #معاون فنی #نظارت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.