گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پروژه‌های مسولیت های اجتماعی تعهد شده در سطح چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر بررسی شد
نشست بررسی پروژه‌های مسولیت‌های اجتماعی تعهد شده در سطح چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر صبح امروز (چهارشنبه 5 مردادماه)با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس،نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی،مشاور اجتماعی وزیر نفت و رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه و فرمانداران شهرستان های جنوبی برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،تشریح،آسیب شناسی و تببین پروژه های مسئولیت‌های اجتماعی که در تعهدات شرکت ملی نفت ایران و شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه در حوزه پیرامونی صنعت نفت بود (چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر) به بحث و بررسی گذاشته شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: مسئولیت اجتماعی یکی از وظایف مهم شرکت هاست تا بتواند بخشی از زیان های احتمالی توسعه صنعت در جوامع بکاهد و سازمان منطقه ویژه پارس نیز به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تلاش خود را برای انسجام بخشی به این حوزه و پرهیز از جزیره ای عمل کردن شرکت ها در مسئولیت اجتماعی بکار خواهد بست.

سخاوت اسدی با بیان خدمت رسانی و تامین رضایت مردم از دولت را یک اصل بر شمرد و تصریح کرد: همدلی و همکاری بین دستگاهی در پروژه های عمرانی بویژه در مسئولیت های اجتماعی یک ضرورت است بنابراین همه دستگاه های اجرایی مکلف هستند اگر بخشی از تامین بودجه را متعهد می شوند متناسب با گزارش های پیشرفت، بودجه مصوب را تامین کنند اما برخی اوقات دیده می شود برخی دستگاه ها به تعهدات خود در این زمینه عمل نمی کنند .

وی افزود: طولانی شدن پروژه ها و عدم تامین بودجه های مصوب می تواند خسارت زیادی بر دولت تحمیل کند لذا هم افزایی و همکاری بین دستگاهی از زیان های احتمالی ناشی از تاخیر در طرح ها خواهد کاست ضمن آنکه رضایت مردم نیز تامین می شود.

در این جلسه نیز موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ،مشاور اجتماعی وزیر نفت ، رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه، مشاور اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مشاور اجتماعی شرکت ملی گاز ایران ، مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ، فرمانداران عسلویه و جم به بیان برخی نقطه نظرات پیرامون این طرح ها پرداختند و قرار شد در آینده ای نزدیک نیز این نشست‌ها تا حصول نتیجه ادامه یابد.

 

 

شناسه خبر : 2600
تاریخ : 1401/5/5 12:47:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/a8S2Nf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #منطقه ویژه پارس #سخاوت اسدی #فرماندار #مسولیت اجتماعی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.